۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
کد خبر: ۵۰۶۶۷۴
استاندار قم:

مردم نقش مهمي در تامين امنيت ايفا مي كنند

استاندار قم با بيان اينكه حوزه امنيت نيازمند مشاركت مردم است اظهار داشت: امنیت یک موضوع همگانی است و مردم نقش مهمي در تامين آن ايفا مي كنند.
سید مهدی صادقی، استاندار قم

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومي استانداري قم، سید مهدی صادقی استاندار قم در جلسه شورای اداری استان قم که در تالار معصومیه برگزار شد، طي سخناني با اشاره به عملكرد مطلوب دستگاه‌های امنیتی، انتظامی در سطح كشور و استان قم در مقابله با جریان‌های تروریستی، اظهار داشت: استمرار این فعالیت‌ها زمينه ساز نابودي گروه هاي تكفيري را فراهم خواهد ساخت.
استاندار قم با اشاره به مشارکت دستگاه‌های اجرایی استان در راستای حفظ امنیت افزود: حفظ امنیت و آرامش در جامعه کار بسیار سخت و دشواری است اما به لطف خداوند متعال و همكاري و هماهنگي دستگاه‌هاي مسئول توانسته ايم اين مهم را محقق نماييم.
نماينده عالي دولت در استان با بيان اينكه امنیت یک موضوع همگانی است و فقط به دستگاه‌های امنیتی محدود نمی‌شود گفت: مردم باید نسبت به شاخص‌های حفظ امنیت در سطوح مختلف آشنا شوند و در راستای سیاست‌هاي نظام در زمينه حفظ امنیت مشارکت کنند.
وي گفت: همانطور که در حوزه اقتصاد مقاومتی نیازمند مشارکت آحاد مردم هستیم، در عرصه تامین امنیت نیز باید با تغییر نگرش‌ها از ظرفیت مردم در بخش‌های مختلف استفاده کنیم.
صادقی با اشاره به اتحاد و همكاري بسيار خوب مسؤولان و پرهيز از هرگونه عملکرد جزیره‌ای در حوزه امنیت خاطرنشان كرد: همين مسأله موجب شده است تا علیرغم قرار گرفتن در منطقه اي ناامن از امنيت بسيار خوبي در سطح كشور و استان برخوردار باشيم.
استاندار قم در ادامه ضمن قدرداني از مشارکت دستگاه‌های اجرایی استان قم در راستای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: بدون این همکاری ادارات نمی‌توانستیم به شیوه مطلوبی انتخابات را برگزار کنیم.
نماينده عالي دولت در استان با بيان اينكه برگزاری انتخابات شوراها به علت تعداد کاندیداها با مشکلات بیشتری مواجه بوده است خاطرنشان كرد: خوشبختانه مسأله و يا تخلف تاثيرگذار در نتيجه انتخابات نداشتيم.
وی در پايان از راهپیمایی روز قدس به عنوان یک موضوع ملی و اسلامی نام برد و خواستار مشاركت مردم ولايتمدار قم در اين راهپيمايي مهم شد./۸۷۲/د
۱۰۲/ی

ارسال نظرات