۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۲
کد خبر: ۵۰۶۳۷۱
استاندار قم:

اصالت و تداوم فعاليت هاي فرهنگي با حضور مردم تامين مي شود

استاندار قم با بيان اينكه برنامه هاي فرهنگي و ديني بايستي با پشتيباني مردم صورت بگيرد، گفت: اصالت و تداوم فعاليت هاي فرهنگي با حضور مردم تامين مي شود.
استاندار قم

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سيد مهدي صادقي استاندار قم در نشست با برگزار كنندگان يادواره شهداي دروازه ري طي سخناني با اشاره به نقش مردم محله هاي اصيل قم در پيروزي نهضت اسلامي و پس از انقلاب اظهار کرد: متاسفانه به دليل توزيع ناعادلانه ي ثروت، رسيدگي لازم به اين محله ها صورت نگرفته است.

وي با تاكيد بر رسيدگي به مباحث عمراني چنين مناطقي افزود: بحث تعريض خیابان های محله دروازه ري و حل مشكلات زيرساختي اين محله توسط استانداري قم پيگيري خواهد شد.

صادقي با بيان اينكه برنامه هاي فرهنگي و ديني بايستي با پشتيباني مردم صورت بگيرد اظهار کرد: به دليل مردمي بودن مراسمات جشن و عزاداري ائمه ي اطهار(ع)، با گذشت زمان شاهد رونق چنين مراسماتي هستيم.

نماينده عالي دولت در استان همچنين مسأله ي جنگ تحميلي را مورد توجه قرار داد و گفت: مهمترين دليل پايداري و مقاومت كشور در دفاع مقدس رويكرد مردمي و حضور همه جانبه مردم در بحث جنگ و پشتيباني از آن بود.

استاندار قم خاطرنشان كرد: هر حركت فرهنگي زماني اصالت و تداوم مي يابد كه بعد مردمي آن ايجاد شود.

مراسم يادواره شهداي دروازه ري، امسال همزمان با سالروز تخريب بقاع ائمه ي بقيع (ع) برگزار مي شود.

محله ي دروازه ري قم واقع در بلوار 15 خرداد در جنگ تحميلي 128 شهيد را به انقلاب اسلامي تقديم نموده است و يكي از پايگاه هاي اعزام نيروهاي مردمي به جبهه هاي جنگ بوده است./۸۷۲/د۱۰۲/ی

ارسال نظرات