۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۷
کد خبر: ۵۰۶۱۴۱
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم خبرداد؛

ارائه خدمات تخصصی آموزشی در نخستین فرهنگسرای خانواده قم

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم گفت: در نخستین فرهنگسرای تخصصی خانواده، خدمات مختلف آموزشی و کارگاهی به شهروندان ارائه می‌شود.
مجید رفیعی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مجید رفیعی با اشاره به فعالیت‌های نخستین فرهنگسرای خانواده در شهر قم، اظهار کرد: در این فرهنگسرا ۵۰ عنوان خدمات آموزشی شامل خدمات اجتماعی، برگزاری کارگاه‌های تخصصی، جلسات مشاوره، خانه بازی کودک، نمایشگاه تخصصی، خدمات کتابخانه‌ای و ورزشی ارائه می‌شود.
وی با بیان اینکه نخستین فرهنگسرای خانواده در شهر قم با هدف تلاش برای ارتقای کیفیت زندگی و تحکیم نهاد مقدس خانواده به بهره‌برداری رسیده است، افزود: از جمله فعالیت‌های فرهنگسرای خانواده، می‌توان به برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های خانواده در موضوعات اجتماعی، روانشناسی، هنری، علمی، آموزشی و ورزشی اشاره کرد.
رفیعی فعالیت‌های این مرکز را زیر نظارت کارشناسان متخصص، کارآزموده و مجرب دانست و گفت: این گروه کارشناسان و متخصصان در این مرکز به ارائه خدمات تخصصی به همشهریان می‌پردازند.
وی با بیان اینکه این فرهنگسرا مجهز به کتابخانه‌ عمومی، تخصصی خانواده و کودک و نوجوان، خانه کودک، سالن برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی است، خاطرنشان کرد: از دوره‌های مهارت‌های فردی در این فرهنگسرا می‌توان به دوره خودشناسی، افزایش اعتماد به نفس، مدیریت خشم، راه‌های مقابله با کمرویی، فن بیان و... اشاره کرد.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم دوره اصول و فنون انتخاب همسر، افزایش مهارت‌های ارتباطی در همسران، مهارت‌های فرزند پروری، آشنایی با رشد کودک( نوزادی تا 6 سالگی) و تربیت کودک از 6 سالگی تا نوجوانی، پرورش هوش هیجانی در کودکان و... را از دوره‌های آموزشی ویژه خانواده در این مرکز دانست.
رفیعی اظهار کرد: از کلاس‌های آموزشی هنری در این فرهنگسرا می‌توان به کلاس آموزش قرآن کریم، طراحی و نقاشی ویژه نوجوانان و بزرگ‌سالان، آموزش سرمه‌دوزی، روبان دوزی، آموزش زبان عربی، انگلیسی، عربی، فرانسه، ورزش‌های درمانی و حرکات اصلاحی، شناخت نیروهای درونی اشاره کرد.
وی با اشاره به روش‌های بهره مندی از آموزش‌ها و خدمات این فرهنگسرا، تصریح کرد: علاقه‌مندان برای آشنایی بیشتر و یا ثبت‌نام در این فرهنگسرا می‌توانند به آدرس شهرک امام خمینی(ره)، میدان ایثار، خیابان شبنم، مقابل مرکز جهاد دانشگاهی مراجعه و یا با شماره تلفن 33366212 تماس حاصل کنند./۸۷۲/د
۱۰۲/ی

ارسال نظرات