۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۸
کد خبر: ۵۰۵۰۴۳
در شب‌های قدر صورت می‌گیرد؛

استقرار ناوگان اتوبوسرانی در محدوده حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از استقرار و آماده باش ناوگان اتوبوسرانی در محدوده حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران در شب‌های قدر خبر داد.
اتوبوسرانی مشهد

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حسین مومنی موحد با بیان اینکه کلیه‌ ناوگان اتوبوسرانی اعم از اتوبوس‌ها و مینی بوس‌ها در شب‌های قدر آماده خدمت‌رسانی به عموم مردم و انتقال زائرین به سمت منازل و بالعکس هستند اظهار کرد: پیش‌بینی‌های لازم در این شب‌ها برای تامین ناوگان و نیروهای لازم صورت گرفته است.
وی از آماده باش تمام ناوگان اتوبوسرانی در سه شب قدر خبر داد و تصریح کرد: تمامی ناوگان اعم از بخش خصوصی و دولتی از ساعت 21 تا پایان مراسم شب‌های قدر آماده خدمت‌رسانی و انتقال زائرین هستند.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با اشاره به ایستگاه‌هایی که ناوگان اتوبوسرانی در شب‌های قدر در محدوده حرم مطهر مستقر هستند اظهار کرد: در میدان مطهری، بلوار منتظری، سه راه بازار تا ابتدای چهارمردان، ابتدای خیابان صفائیه، ابتدای 19 دی و میدان روح الله به سمت چهارراه شهدا ناوگان اتوبوسرانی مستقر خواهند بود.
وی با بیان اینکه در ایستگاه محدوده مسجد مقدس جمکران هم 30 دستگاه اتوبوس فعال است افزود: در صورت نیاز افزایش ناوگان در این محدوده خواهیم داشت.
مومنی موحد با بیان اینکه استقرار ناوگان اتوبوسرانی در محدوده مصلی، بلوار نیایش و میدان جانبازان هم صورت می‌گیرد گفت: مجموعا در این ایام 258 دستگاه خودرو بخش خصوصی، 50 دستگاه اتوبوس ملکی و 130 دستگاه مینی بوس خدمت‌رسانی به مردم را بر عهده دارند./۸۷۲/د
۱۰۲/ی

ارسال نظرات