۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۸
کد خبر: ۵۰۲۸۳۱
امام جمعه تبریز:

ارتش حافظ تمامیت ارضی کشور است

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با بیان اینکه ارتش حافظ تمامیت ارضی کشور است، گفت: ارتش ایران اسلامی ولایت مدار و قدرتمند است.
حجت الاسلام آل هاشم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز در دیدار فرماندهان و کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در استان با اشاره به نقش مهم و تعیین کننده ارتش در دوران پیروزی انقلاب و دفاع مقدس، گفت: ارتش ایران مکتبی و ارزشی است.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از همان نخستین روزهای شکل گیری و پیروزی انقلاب به اهمیت این نهاد انقلابی و مردمی و حضور نیروهای ولایی و قدرتمند در آن شناخت کافی داشتند، افزود: از این رو دشمنان به دنبال تضعیف این نهاد انقلابی بودند.

امام جمعه تبریز با اشاره به آمادگی نیروهای نظامی کشور به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: این آمادگی نیروهای نظامی مانند ارتش، عامل بازدارندگی کشور از خیال حمله نظامی به ایران اسلامی است، این کشور تحت اقتدار ولایت فقیه و نیروهای نظامی است.

وی با بیان اینکه بنده خود از بدنه نیروهای مسلح و ارتش هستم و به سختی کار این مجموعه واقف هستم، خاطرنشان کرد: تأمین امنیت کشور کاری سخت و دشورا است که به کمک نیروهای نظامی به ویژه ارتشیان کشور محقق شده است، ارتش  در حفظ و نگهبانی از تمامیت ارضی و حدود و صغور میهن اسلامی نقش بی بدیلی داشته است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: ارتشیان همواره برای حفظ انقلاب و دستاوردهای آن جانفشانی و فداکاری فراوانی انجام داده اند که در هم شکستن توطئه‌های گوناگون دشمن به ویژه مبارزه با ضد انقلاب و حضور مستمر و چشمگیر چندین ساله در مرزها و مجاهدت در عرصه خودکفایی و ارتقای توان دفاعی شاهد صادق این مدعا است.

وی با اشاره به قرارگیری در آستانه سالگرد ارتحال امام راحل، ابراز داشت: امام همیشه در مسیر اعتلای اسلام گام برداشت و با قدرت در برابر استبداد و استکبار ایستاد و توانست با همراهی مردم و اعتقاد به خدا ین انقلاب را به پیروزی رساند و وظیفه ما تداوم بر آرمان‌های انقلاب است.

حجت الاسلام  والمسلمین آل هاشم در بخش دیگری از سخنان خود ماه مبارک رمضان را فرصتی برای تهذیب نفس و تقرب به درگاه الهی دانست و ابراز داشت: رمضان ماه میمهانی خدا و فرصتی است که انسان می‌تواند به حساب خود رسیدگی کند./854/۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات