۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۳
کد خبر: ۵۰۱۱۴۸
استاندار قم:

مديران مشكلات اقتصادي را با جديت بيشتري دنبال كنند

استاندار قم با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات اظهار داشت: از حداكثر ظرفيت هاي دولتي براي برگزاري انتخابات سالم استفاده شد.
استاندار قم

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی استانداری قم سيد مهدي صادقي استاندار قم در جلسه شوراي معاونين و مديران استانداري قم طي سخناني با اشاره به تلاش مسؤولان در برگزاري انتخابات رياست جمهوري اظهار داشت: مديران دستگاه هاي دولتي نقش مهمي در برگزاري انتخابات سالم و باشكوه داشتند.
استاندار قم با بيان اينكه بخشي از مطالب گفته شده در رابطه با دولت يازدهم منصفانه نبود، افزود: بعضي فعاليت هاي مغاير با ارزش هاي مورد باور مردم ايران و خدشه به حقوق و اعتقادات مرردم بود.
نماينده عالي دولت در استان با اشاره به ضرورت بررسي آسيب هاي روند برگزاري انتخابات خاطرنشان كرد: دولت از حداكثر ظرفيت هاي موجود براي انتخابات پرشور استفاده كرد ، ولي به هر حال برخي مسائل موجب التهاب فضاي اجرايي شد.
وي با بيان اينكه فارغ از نتيجه، به دنبال اجراي قانون و حفظ امانت داري بوديم افزود: اطمينان داريم كه آنچه به عنوان نتيجه ي انتخابات اعلام شد بر اساس خواست مردم بود و تلاش كرديم تا هرگونه شبهه اي را در فضاي تعامل برطرف نماييم.
صادقي در ادامه با اشاره به برگزاري جلسات اقتصاد مقاومتي و تجربيات 4 ساله ي دولت در اين زمينه اظهار داشت: بايد اشكالات كمتري را در راستاي اجراي اهداف و برنامه ها در دوران پيش رو داشته باشيم.
استاندار قم با تاكيد بر عملگرايي مديران اجرايي و همگرايي با دولت خاطرنشان كرد: نگاه متفاوت مديران هيچ اشكالي از نظر دولت نداشته است، ولي همراهي ايشان با سياست هاي كلان دولت همواره مورد تاكيد بوده است.
وي همچنين استفاده از ظرفيت هاي گردشگري و رشد اشتغال با توجه به نيازهاي بومي استان را ضروري دانست و گفت: مديران اجرايي بايستي براي اجراي سياست هاي اقتصادي با جديت بيشتري تلاش کنند./۸۷۲/د
۱۰۲/ی

ارسال نظرات