۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۵۰۰۹۰۷
حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی:

کدورت‌های تبلیغات انتخاباتی کنار گذاشته شود/ مردم منتظر تحقق وعده‌ها هستند

خطیب نماز جمعه بجنورد با تأکید بر اینکه باید کدورت‌ها و تلخ‌کامی‌های ایام تبلیغات انتخابات درجهت خدمت به مردم کنار گذاشته شود، گفت: مردم منتظر تحقق وعده‌ها از سوی مسؤولان هستند.
آیت الله حسینی خراسانی- نماز جمعه بجنورد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد حسینی خراسانی، امام جمعه موقت بجنورد، امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته مرکز استان خراسان شمالی که در محل مصلای امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، با اشاره به خلق حماسه سیاسی از سوی مردم در 29 اردیبهشت، اظهار کرد: اکنون دیگر انتخابات تمام شده و همه افراد و گروه‌ها باید برای پیشرفت و توسعه کشور تلاش کنند.

وی با تأکید بر اتحاد و همدلی بیشتر بین ملت و مسؤولان، اضافه کرد: با گذشت یک هفته از انتخابات اکنون باید همه مردم و مسؤولان دوشادوش یکدیگر و با تبعیت از رهبر معظم انقلاب، به‌گونه‌ای فعالیت و موضع‌گیری کنند که سبب ناراحتی دشمنان و پیشرفت کشور شوند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی یادآور شد: متأسفانه در زمان تبلیغات انتخاباتی برخی مسائل و اظهارات ذائقه ملت را تلخ کرد؛ به‌گونه‌ای که حتی حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رأی هم این تلخ‌کامی را از بین نبرد.

نماینده مردم استان خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: با وجود این اکنون باید همه این کدورت‌ها و تلخ‌کامی‌ها کنار گذاشته شده و مسؤولان و دولت‌مردان با خدمت بهتر و بیشتر وعده‌های انتخاباتی خود را ثابت کنند.

وی خاطرنشان کرد: تمام مواردی که در دوران تبلیغات سبب بی‌اخلاقی و بی‌حرمتی به جامعه شد و برخی مواقع هم خطوط قرمز زیر پا گذاشته شد اکنون باید فراموش شود؛ زیرا آن اظهارات و تقابل‌ها برای زمان انتخابات بود و الآن زمان خدمت به مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی تصریح کرد: ملت با حضور باشکوه خود در انتخابات عزت و اقتدار آفریدند و اکنون مسؤولان وظیفه دارند به این ملت خدمت کنند که این خدمت هم باید برای مردم ملموس و مشهود باشد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار کرد: دیگر سخن گفتن و شعار دادن در مورد خدمت به مردم تکراری شده و مردم از مسؤولان خدمت واقعی می‌خواهند.

حماسه انتخابات 29 اردیبهشت از جنس سوم خرداد بود

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت سوم خرداد، سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: حماسه مردم در 29 اردیبهشت امسال درواقع از جنس حماسه سوم خرداد بود.

وی اضافه کرد: ملت بصیر و انقلابی ایران جمعه هفته گذشته با حضور در پای صندوق‌های رأی حماسه بزرگی چون حماسه آزادسازی خرمشهر را به جهانیان نشان دادند و همین موضوع هم سبب عصبانی شدن سران نظام سلطه از جمهوری اسلامی شد.

نشست ترامپ با سران عرب وفاق شیطانی در برابر نظام جمهوری اسلامی بود

خطیب نماز جمعه بجنورد افزود: پس از حماسه بزرگ مردم ایران در 29 اردیبهشت، بین سران شرک و کفر و نفاق یک وفاق شیطانی شکل گرفت و رییس جمهور آمریکا در نخستین سفر خارجی خود در کسوت ریاست جمهوری به عربستان سفر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی گفت: در روایات اسلامی آمده که ابلیس همه نیروهای خود را فراخوان داد و جمع کرد و به آنها گفت خطر بزرگی چون حسین بن علی(ع) همه ما را تهدید می‌کند و لازم است با او مبارزه کنیم که اجلاس هفته گذشته رییس جمهور آمریکا و سران عرب هم تکرار همان اجلاس ابلیس و نیروهایش است.

وی تصریح کرد: آنچه در نشست‌های هفته گذشته رییس جمهور آمریکا با سران عرب و سران رژیم صهیونیستی مطرح می‌شد، واهمه آنها از نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که آن را تهدیدی برای اقدامات استکباری خود می‌دانستند.

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری، ادامه داد: ترامپ در ریاض و در نشست با سران کشورها عرب، جمهوری اسلامی را خطری بزرگ برای منطقه و جهان توصیف کرد؛ اما همان‌گونه که امام خمینی(ره) هم چند دهه پیش فرمود آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

به گفته وی سران عرب و شیطان بزرگ با هدف تضعیف و محو کردن نظام جمهوری اسلامی در دنیا دست به دست هم داده‌اند؛ اما باید بدانند بسیار دیر از خواب برخاسته‌اند و هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند./201/9314/ب1

ارسال نظرات