۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۴۹۹۱۷۷
حماسه ۹۶/ در صفوفی بهم پیوسته؛

مردم شیعه و سنی تایباد وحدت و انسجام خود را به نمایش گذاشتند

مردم اهل تشیع و تسنن تایباد همزمان با سراسر کشور با حضور در پای صندوق های رای ضمن لبیک به ندای رهبری یک بار دیگر وحدت و انسجام خود را در برابر استکبار به نمایش گذاشتند.
حضور اهل سنت در انتخابات

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، مردم اهل تسنن و تشیع تایباد از نخستین ساعات ابتدایی صبح جمعه با صف کشیدن در برابر شعبات اخذ رای نشان دادند که با صفوف بهم پیوسته و منسجم و در پاسخ به ندای رهبر برای حضور در صحنه و دفاع از آرمان های انقلاب حاضر هستند.

مردم تایباد در تمامی  انتخابات  پیشگام هستند

فرماندار شهرستان مرزی تایباد در این رابطه گفت: مردم تشیع و تسنن شهرستان مرزی تایباد در همه صحنه های انقلاب به ویژه انتخابات پیشگام بوده اند.

حسین شرافتی راد ظهر جمعه در بازدید از شعب اخذ رای در جمع خبرنگاران افزود: تمام عوامل اجرایی شهرستان بسیج شده اند و هزار نفر کار برگزاری انتخابات از ساعت اولیه صبح امروز برعهده گرفتند.

انتخابات مظهر اقتدار نظام است

حجت الاسلام محمد محدثی امام جمعه شهرستان تایباد نیز گفت: هر چه حضور مردم در پای صندوق ها بیشتر باشد اقتدار نظام  به رخ جهانیان کشیده می شود.

وی افزود: این که چه شخصی به مجلس برود مهم نیست چرا که همه آنها از فیلتر شورای نگهبان گذشته اند و باید فرد اصلح را انتخاب کنیم.

امام جمعه شهرستان  تایباد گفت: بایستی قدردان این نظام و رهبری باشیم و نماینده که به مجلس می رود منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه امور خود قرار دهد./864/۱۰۲/ب۱

ارسال نظرات