۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۴۹۷۴۲۴

تولیت مسجد کوفه از امضای تفاهم نامه همکاری با جمکران خبر داد

تولیت مسجد کوفه ضمن تشکر از تلاش مسؤولان جمکران برای خدمت رسانی به زائران از امضای تفاهم نامه همکاری با مسؤولان این مسجد خبر داد.
سید محمد مجید موسوی تولیت مسجد کوفه

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید محمد موسوی تولیت مسجد کوفه و هیأت همراه متشکل از معاونت‌های بخش های مختلف، به دعوت رسمی حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن رحیمیان تولیت محترم مسجد مقدس جمکران در جشن‌های نیمه شعبان شرکت کرد.

تولیت مسجد کوفه بامداد امروز طی سخنانی در مسجد جمکران از حضور در مراسم نیمه شعبان در جمع ایرانیان ابراز خرسندی کرد و اظهار داشت: حضور گسترده مردم در جمکران نشان دهنده جایگاه این مسجد، عشق و علاقه وافر مردم به امام زمان (عج) است.

وی افزود: مسؤولان مسجد جمکران امکانات بسیار خوبی را برای خدمت رسانی به زائران این مسجد مبارک فراهم کرده‎اند که جای تقدیر و تشکر بسیار دارد.

موسوی اظهار داشت: تفاهم نامه‎های همکاری در زمینه‎های مختلف بین تولیت مسجد مقدس جمکران و مسجد کوفه با امضا رسیده است.

وی در بخش دیگر سخنان خود به نقش و جایگاه مسجد کوفه در نزد پیامبران و ائمه اطهار (ع) اشاره کرد و گفت: ان شاء الله امام زمان زمان (عج) به زودی ظهور خواهد کرد و در مسجد کوفه به نماز خواهد ایستاد.

تجلیل از شیخ زکزاکی به عنوان مهدی یاور سال

همچنین با حضور سید محمد موسوی و حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن رحیمیان تولیت محترم مسجد مقدس جمکران از شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه به عنوان مهدی یاور سال تجلیل شد.

تندیس مهدی یاور سال به همراه ماکت مسجد مقدس جمکران به نماینده رهبر شیعیان نیجریه اهدا شد.

یکی از علمای اهل تسنن نیجریه که از علاقمندان به شیخ ابراهیم زکزاکی است در این مراسم با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) اظهار داشت: ایران رنگ و بوی اهل بیت (ع) را می‎دهد.

گفتنی است که سال گذشته حجت الاسلام سید حسن نصر الله دبیرکل حزب الله لبنان به عنوان مهدی یاور سال انتخاب شد./994/ب921/ف

ارسال نظرات