۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۵
کد خبر: ۴۹۶۶۱۰
استاندار قم تاكيد كرد:

استفاده حداكثري از ظرفيت هاي دستگاه هاي اجرايي براي برگزاري انتخابات

استاندار قم با اشاره به در پيش بودن انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا، خواستار استفاده از حداكثر ظرفيت دستگاه هاي اجرايي براي برگزاري انتخابات شد.
صادقی استاندار قم

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی استانداری قم سيد مهدي صادقي استاندار قم در جلسه شوراي اداري استان قم طي سخناني با اشاره به هماهنگي دستگاه هاي اجرايي استان براي تحقق اهداف دولت اظهار داشت: نگاه فراجناحي و فرابخشي و استفاده از همه ي امكانات براي خدمت به مردم همواره مورد توجه مسئولان بوده است.
استاندار قم با اشاره به بهره برداري از بسياري از پروژه ها در سالهاي اخير اضافه كرد: افتتاح اين طرح ها نتيجه ي امكان سنجي و استفاده از همه ي ظرفيتهاي كارشناسي بوده است.
نماينده عالي دولت در استان با بيان اینکه پروژه «GNAF» برای نخستین بار در سطح کشور در قم دنبال شده است ادامه داد: به همین دليل دستگاه‌های اجرایی باید همکاری‌ها و هماهنگی‌های لازم را در راستای اجرای مطلوب این طرح داشته باشند.
وی همچنين با بیان اینکه پست لجستیک در ارائه خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به مردم نقش مهمي را ايفا مي كند، عنوان کرد: بایستی برای تحقق شهر هوشمند برنامه‌های مختلف را دنبال کنیم تا بتوانیم خدمات را با هزینه‌های کمتری ارائه دهیم.
صادقي در ادامه با اشاره به در پيش بودن انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا، خاطرنشان كرد: دستگاه هاي اجرايي بايد با حداكثر ظرفت ستاد انتخابات استان را در برگزاري انتخابات باشكوه ياري كنند./۸۷۲/د
۱۰۲/ی

ارسال نظرات