۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۵
کد خبر: ۴۹۱۲۳۱

تقدیر آیت الله گرامی از خدمات شهرداری قم

استاد حوزه علميه قم با اشاره به موفقيت‌هاي چشم‌گير مديريت شهري در شهر گفت: خدمت به قم بسيار با ارزش و چشم‌گير است و وحدتي كه امروز براي خدمت‌رساني شكل گرفته قابل تقدير است.
دیدار شهردار قم با ‌آیت الله گرامی

به گزارش خبرگزاری رسا، سقائيان‌نژاد شهردار، رنجبر معاون برنامه ريزي و سرمايه انساني، معرفت قائم مقام امور سرمايه گذاري، جانقربان سرپرست امور معماري و شهرسازي و ديگر مديران و معاونين شهرداري با آيت‌الله محمدعلي گرامي از اساتيد حوزه علميه قم ديدار و گفت‌وگو كردند

شهردار قم در اين ديدار اقدامات شهرداري در حوزه فضاي سبز و مباحث زيست محيطي را مورد توجه قرار داد و گفت: كمبود فضاي سبز در شهر قم يكي از مشكلات است كه سال گذشته ۳۳۰ هكتار به فضاي سبز اضافه و ۴۵۰ هزار اصله درخت كاشته شد.

وي گفت: در عين حال ۲۴ بوستان از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبري با مشاركت شهرداري احداث و در اختيار مردم قرار گرفت.

سقائيان‌نژاد با اشاره به افزودن ۴۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان شهري ادامه داد: سال گذشته ۲۵۰ هزار تن آسفالت در شهر توزيع شد كه نياز است طي سال‌هاي آينده اين اقدام توسعه يابد.

سرپرست امور معماري و شهرسازي شهرداري قم نيز با اشاره به پيش‌بيني تدابير ترافيكي در خيابان ارم بيان كرد: تردد خودرو در هسته مركزي شهر در مجاورت حرم مطهر ممنوع شده است كه بخشي از آن به مباحث امنيتي برمي‌گردد.

استاد برجسته حوزه علميه قم هم در اين ديدار با اشاره به موفقيت‌هاي چشم‌گير مديريت شهري در شهر تصريح كرد: خدمت به قم بسيار با ارزش و چشم‌گير است و وحدتي كه امروز براي خدمت‌رساني شكل گرفته قابل تقدير است.

وي با اشاره به پروژه منوريل در قم تصريح كرد: هدف اين پروژه چه بوده كه در اين حجم گسترده در آن هزينه شده است و مردم در اين شرايط كه اين پروژه نيمه كاره رها شده معترض هستند.

آيت‌الله گرامي با اشاره به سوابق مديران شهر قم خاطرنشان كرد: اميدواريم خدماتي كه در دوره قبل در اصفهان ارائه شده در قم نيز برقرار شود./۱۳۲۳/د۱۰۲/ص

ارسال نظرات