۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۳
کد خبر: ۴۹۰۳۷۵
استاندار قم تاكيد كرد؛

حمايت جدي مسؤولان از سرمایه گذاري بخش خصوصی

استاندار قم با تأکید بر حمايت جدي مسؤولان از سرمایه گذاري بخش خصوصی گفت: برای تحقق شعار سال، گسترش اقتصاد خرد و خود اشتغالی در دستور كار قرار بگيرد.
سید مهدی صادقی، استاندار قم

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی استانداری قم سید مهدی صادقی استاندار قم در جلسه شورای هماهنگی بانک های استان قم که در سالن امام جواد (ع) استانداری برگزار شد، طي سخناني اظهار داشت: سیستم بانکی کشور بازوی حمایتی دولت براي جذب سرمایه گذاران است.

استاندار قم در ادامه با اشاره به ضرورت همکاری همه جانبه مدیران با بخش خصوصی، افزود: لازم است تا برای تحقق شعار سال و افزایش تولید و اشتغال با کارشناسی لازم و اهلیت سنجی سرمایه گذاران، مبادرت به ارائه خدمات و تسهیلات شود.

نماینده عالی دولت در استان با بیان نقش مهم توسعه اقتصاد خرد و خوداشتغالی در معیشت خانواده ها و توسعه تولید و اقتصاد، تصریح کرد: مدیران با هدف مساعدت به تولید و سرمایه گذاري، تلاش مضاعفي در اين راستا داشته باشند.

وی با تأکید بر لزوم برنامه ریزی و مدیریت دستگاه های اجرایی و نهادها، با دیدگاه فرابخشی و کلان، ادامه داد: ابلاغ بخش نامه ها و دستورالعمل های کاری در سال جاری با هدف انعطاف قانونی و تسهیل در سرمایه گذاری و توسعه اشتغال صورت گیرد.

در ابتدای این جلسه نیز صادق زاده دبیر شورای هماهنگی بانک های استان و مدیران شعب بانک هاي استان به بیان گزارشی از عملکرد خود در زمینه جذب منابع و ارائه تسهیلات و نیز برنامه ریزی برای سال جاری ارائه دادند.

شايان ذكر است شوراي هماهنگي بانك ها متشكل از مديران 16 بانك دولتي و نيمه دولتي مي باشد./872/د102/ی

ارسال نظرات