۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۲
کد خبر: ۴۸۶۵۷۲
مدیر روابط عمومی نهاد نماز جمعه قم خبر داد؛

نمایشگاه دائمی آسیب های اجتماعی در مصلای قدس برگزار می شود

مدیر روابط عمومی نهاد نماز جمعه استان قم از برگزاری نمایشگاه دائمی آسیب های اجتماعی در مصلای قدس خبر داد و گفت: این نمایشگاه به صورت هفتگی در روزهای جمعه از ساعت 10 تا 14 برپا خواهد بود.
محسن زارعی نمایشگاه ‌آسیب های اجتماعی نمایشگاه ‌آسیب های اجتماعی

محسن زارعی مدیر روابط عمومی مصلای قدس در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری نمایشگاه دائمی آسیب های اجتماعی در مصلای قدس نماز جمعه قم خبر داد.

زاعی خاطرنشان کرد: برای اولین بار در نماز جمعه های کشور با همکاری تمامی ارگان های مربوط به مسائل اجتماعی استان و پس از جلساتی با ائمه جمعه، نمایشگاهی دائمی برای پاسخگویی و حل مشکلات اجتماعی مردم ایجاد شد که در آن به مشاوره رایگان خانوادگی، دینی و حقوقی پرداخته و سعی در حل مشکلات اجتماعی مردم می شود.

وی با اشاره به راه اندازی قرارگاه مصلای قدس افزود: با توجه به راه اندازی قرارگاه مصلی قدس و اهتمام خاص به بحث آسیب های اجتماعی به همت و همکاری معاونت اجتماعی مصلای قدس، دادگستری، بهزیستی، اداره تعاون و رفاه اجتماعی، ارشاد، شهرداری، نیرو انتظامی و معاونت تبلیغ حوزه علمیه استان نمایشگاه آسیب های اجتماعی از این هفته در نماز جمعه قم برپا شد.

زارعی اظهار داشت: در این نمایشگاه غرفه هایی جهت اطلاع رسانی پیرامون آسیب های اجتماعی، راه های پیشگیری از آنها، مشاوره خانواده و همچنین مشاوره حقوقی به صورت رایگان توسط متخصصان و نخبگان ارگان های مربوطه به شهروندان عزیز را شاهد خواهیم بود.

مدیر روابط عمومی مصلای قدس ادامه داد: این نمایشگاه به صورت هفتگی در روزهای جمعه از ساعت 10 تا 14 برپا خواهد بود که این هفته هم برقرار شد.

وی عنوان کرد: حجت الاسلام مهدی پناهی، معاونت اجتماعی مصلای قدس از توافقی مبنی بر برگزاری نمایشگاه گسترده آسیب های اجتماعی در مصلا به صورت سالی دو بار با همکاری همه سازمان ها و ارگان های مربوطه جهت روشن سازی و آموزش برای مردم قم خبر داده است./1323/ت302/ی

ارسال نظرات