۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۵
کد خبر: ۴۸۱۶۶۳
معاون شهرسازي شهردار قم خبرداد؛

خریداری 40 دستگاه اتوبوس برای قم از محل اعتبارات دفتر رهبری

معاون شهرسازي و امور زيربنايي شهردار قم گفت: امسال ۴۰ دستگاه اتوبوس را با اعتبارات دفتر مقام معظم رهبري و شهرداري براي شهر قم خريداري کرده ایم.
قاری قرآن معاون شهردارد قم

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عليرضا قاري قرآن با اشاره به پروژه‌هاي سفر مقام معظم رهبري به شهر قم در بخش شهرداري اظهار كرد: امسال هشت رديف پروژه را در اين خصوص در شهر قم داشتيم كه اكنون در پايان سال شاهد به ثمررسيدن اين پروژه‌ها و بهره برداري از آن‌ها هستيم.

وي ادامه داد: امسال اعتبارات پروژه‌هاي سفر رهبر انقلاب به شهر قم در بخش شهرداري ۱۵۰ ميليارد تومان بود كه يك سوم آن از اعتبارات دفتر مقام معظم رهبري و دو سوم ديگر هم از اعتبارات مديريت شهري قم تامين شد.

معاون شهرسازي و امور زيربنايي شهردار قم افزود: امسال در بخش آتش نشاني تجهيز ۱۳ ايستگاه آتش نشاني را در شهر قم داشته ايم، همچنين از اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب پروژه‌هايي در بخش آسفالت معابر و كوچه هاي اين شهر اجرا شده است.

قاري قرآن با اشاره به احداث بوستان هاي شهري در قم اظهار كرد: يكي از پروژه‌هاي سفر رهبر معظم انقلاب احداث و نوسازي بوستان هاي شهري در مناطق هشت گانه شهر قم بود، همچنين امسال ۴۰ دستگاه اتوبوس را با اعتبارات دفتر مقام معظم رهبري و شهرداري براي اين شهر خريداري نموده ايم.

وي در پايان خاطرنشان كرد: بهسازي ورودي شهر قم از سمت جعفريه يكي از پروژه‌هاي داراي تملك بود كه نياز به آزادسازي مسير داشت و پروژه‌هايي در اين محدوده اجرا شد، همچنين تملك دو نقطه شهري يعني خيابان دروازه ري و چهل اختران يكي ديگر از پروژه‌هاي سفر مقام معظم رهبري به شهر قم بود./872/د102/ج

ارسال نظرات