۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۴۸۰۰۹۰
فجر انقلاب؛

قدردانی مسؤولان اولین وظیفه شرعی در مقابل این حماسه ملی است

مدیر گروه نیازسنجی پژوهش حوزه‌های علمیه با اشاره به این‌که قدردانی مسؤولان اولین وظیفه شرعی در مقابل این حماسه ملی است، گفت: مردم در حماسه‌های فجر انقلاب، ارکان انقلاب را در مقابل هجمه‌های دشمن تثبیت کرده‌اند.
حجت الاسلام مازنی

حجت‌الاسلام محمد صالح مازنی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، حضور حماسی ملت اسلامی ایران را همگام با وحدت و روحیه انقلابی توصیف کرد و اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران هویتی امت محور دارد؛ بر این اساس در کارنامه فجر انقلاب اسلامی ایران می‌توان حضور وصف‌ناپذیر امت اسلامی ایران را شاهد بود این در حالی است که رسانه‌های بین‌المللی این حضور را همواره پوشش و در تاریخ به ثبت رسانده‌اند.

مدیر گروه نیازسنجی پژوهش حوزه‌های علمیه با اشاره به تلاش دشمن برای مصادره برخی از ابعاد انقلاب اسلامی ایران، گفت: انقلاب به جمهوریت و اسلامیت خود استوار است و این دو رکن را همواره مردم و حوزه علمیه تقویت کرده‌اند.

حجت‌الاسلام مازنی با اشاره به این‌که قدردانی مسؤولان اولین وظیفه شرعی در مقابل این حماسه ملی است، عنوان داشت: مردم در حماسه‌های فجر انقلاب، ارکان انقلاب را در مقابل هجمه‌های دشمن تثبیت کرده‌اند؛ بر این اساس سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصاد مقاومتی و مبانی سیاسی از مهم‌ترین اولویت‌هایی است که مسؤولان باید به آن اهتمام داشته باشند./837/202/ص

ارسال نظرات