۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷
کد خبر: ۴۸۰۰۰۱
فجر انقلاب؛

راهپیمایی 22 بهمن در خراسان جنوبی آغاز شد

دقایقی پیش راهپیمایی 22 بهمن با حضور با شکوه اقشار مختلف مردم، مسؤولان و خانواده شهیدان، جانبازان و ایثارگران در سراسر خراسان جنوبی آغاز شد.
راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، دقایقی پیش راهپیمایی 22 بهمن با حضور با شکوه اقشار مختلف مردم، مسؤولان و خانواده شهیدان، جانبازان و ایثارگران در سراسر خراسان جنوبی آغاز شد.

مردم خراسان جنوبی بار دیگر اقتدار و عظمت ایران اسلامی را به رخ جهانیان و دشمنان قسم خورده این ملت می‌ کشند، این مردان و زنان با حضور در راهپیمایی 22 بهمن به دشمنان نشان می دهند که تا پای جان پشت ولایت فقیه خود خواهند بود.

به طور قطع حضور مردم در راهپیمایی ها دشمنان را مأیوس می کنند، مردم با مشت های گره کرده و شعارهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس جواب دندان شکنی را به دشمنان می دهند.

این کشورهای آمریکا و اسرائیل باید بدانند که جمهوری اسلامی ایران هرگز از آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی عقب نشینی نمی کند.

خداوند در قرآن می ‏فرمايد: «ولايَطؤون مَوطئاً يَغيظُ الكفّار... الاّ كُتب لهم به عَملٌ صالح»(سوره توبه، آيه 120) هيچ حركت دسته جمعى كه كفّار را عصبانى كند، صورت نمی گيرد مگر اين كه براى آن، پاداش عمل صالح ثبت می شود.

آری، راهپیمایی هایی که دشمنان اسلام و مسلمانان را عصبانی کند، عمل صالح است، این راهپیمایی هایی که از طریق وسایل ارتباطی و ماهواره ها منعکس می شود نوعی حضور در صحنه، عبادت دسته جمعی و امر به معروف و نهی از منکر عملی و عامل تقویت روحیه مردم و مقابله با دشمن است.

گفتنی است مسیر راهپیمایی 22 بهمن در مرکز استان از میدان شهدا به سمت میدان ابوذر، خیابان پاسداران و میدان قدس است، سخنران این مراسم نیز تولیت آستان قدس رضوی خواهد بود./203/880/ب1

ارسال نظرات