۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۵
کد خبر: ۴۷۹۰۹۷
معاون شهردار قم خبر داد؛

پيش‌بيني اعتبار ۷۰۰ ميلياردي در حوزه‌هاي مديريت بحران و ايمني قم

معاون شهردار قم گفت:‌ اين مجموعه در بودجه سال آينده بيش از ۷۰۰ ميليارد ريال براي حوزه مديريت بحران، ايمني و سازمان آتش‌نشاني پيش‌بيني كرده است.
معاون شهردار قم

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قم، سيد امير سامع ظهر امروز در مراسم آغاز به كار طرح مدرسه آماده كه در ساختمان مركز پيشگيري و مديريت بحران شهرداري برگزار شد، با بيان اينكه انتقال اطلاعات مورد نياز در حوزه ايمني به شهروندان كاهش هزينه‌هاي شهري را به دنبال دارد، اظهار كرد: بايد در راستاي تحقق اين بخش‌هاي مختلف مشاركت داشته باشند.

معاون خدمات شهري و امور اجتماعي شهرداري قم از تلاش سازمان‌هاي مختلف شهرداري قم در راستاي اجراي طرح مدرسه آماده تقدير كرد و گفت: اين طرح با استفاده از ابتكارهاي جديد و تجهيزات نوين اجرا شده است و مي‌تواند در انتقال اطاعات مورد نياز به قشر دانش‌آموز موثر باشد.

سامع با بيان اينكه داشتن نگاه پيشگيرانه در حوزه ايمني دستاوردهاي مطلوبي در بخش‌هاي مختلف به دنبال دارد، تصريح كرد: شهرداري در بودجه سال آينده بيش از ۷۰ ميليارد تومان براي حوزه مديريت بحران، ايمني و سازمان آتش‌نشاني پيش‌بيني كرده است كه اميدواريم با استفاده از اين اعتبار بتوانيم پيشرفت‌هاي مطلوبي را در سطح شهر رقم بزنيم.

وي با تاكيد بر اينكه مركز پيشگيري و مديريت بحران شهرداري قم با تجهيز امكانات خود براي كاهش خسارت‌ها در هنگام وقوع حوادث احتمالي برنامه‌ريزي كرده است، گفت: اميدواريم بتوانيم با فعاليت‌هاي فرهنگي در حوزه پيشگيري به نتايج مطلوب‌تري رسيده و كاهش هزينه‌ها را رقم بزنيم./872/د102/ی

ارسال نظرات