۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۱
کد خبر: ۴۷۸۱۴۰

هزينه ۳۰۰۰ ميلياردي شهرداري قم براي پروژه ميدان امام خميني

مديرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداري قم با اشاره به اينكه در سال جاري نزديك به ۴۰۰ ميليارد ريال براي پروژه ميدان امام خميني(ره) اعتبار در نظر گرفته شده است، گفت: در مجموع مديريت شهري نزديك به ۳۰۰۰ ميليارد ريال براي اين پروژه هزينه كرده است.
میدان امام خمینی قم

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومي و بين الملل شهرداري قم، محمدتقي نادعلي با اشاره به اينكه پروژه ميدان بزرگ امام خميني(ره) در پنج طبقه مختلف احداث شده است، اظهار كرد: اين پروژه در نزديك‌ترين مكان به حرم مطهر حضرت معصومه(س) واقع شده و داراي سه طبقه پاركينگ به عنوان پاركينگ طبقاني زائر است.

وي با تاكيد بر اينكه پروژه ميدان امام خميني(ره) نزديك به ۱۵۰ هزار متر مربع زيربنا دارد، اضافه كرد: پاركينگ طبقاتي زائر نزديك به دو هزار خودرو و ۸۰۰ موتور سيكلت را در خود جاي مي‌دهد تا بتواند بخشي از مشكل پاركينگ حرم مطهر را رفع كند.

نادعلي با اشاره به ايجاد ۴۰۰ چشمه سرويس بهداشتي و ۲۰۰ دوش در پروژه ميدان امام خميني(ره) گفت: شهرداري قم نسبت به خدمات‌رساني به زائران شهر كريمه اهل بيت(ع) اهتمام جدي دارد به همين علت اعتبارات بسياري را در بخش‌هاي مختلف براي رفاه زائران هزينه كرده است.

وي با بيان اينكه شهرداري قم نسبت به خدمات‌رساني به زائران حرم كريمه اهل بيت(ع) نگاه ويژه دارد، تصريح كرد: مديران شهري قم در اجراي پروژه ميدان بزرگ امام خميني(ره) مشاركت مطلوبي داشته‌اند كه بايد از اهتمام اين افراد تقدير كنيم.

مديرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداري قم خاطرنشان كرد: هم اكنون عمليات عمراني پروژه ميدان امام خميني(ره) با ۸۰۰ واحد تجاري به پايان رسيده و امور جانبي آن در حال دنبال شدن است تا مورد بهره‌برداري قرار گيرد.

نادعلي با اشاره به اينكه امسال نزديك به ۴۰ ميليارد تومان براي پروژه ميدان امام خميني(ره) اعتبار در نظر گرفته شده است، اضافه كرد: در مجموع مديريت شهري نزديك به ۳۰۰ ميليارد تومان براي اين پروژه هزينه كرده است/872/د102/ی

ارسال نظرات