۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵
کد خبر: ۴۷۸۱۱۴
نماينده ولي فقيه در همدان:

انقلاب ایران از جنس انقلاب فرهنگی است

نماينده ولي فقيه در همدان با بیان اینکه انقلاب ایران از جنس انقلاب فرهنگی بود، گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی که دنیا را تحت تأثیر قرار داده انقلاب نظامی،‌ انقلاب سرمایه‎داری و انقلاب کارگری نیست بلکه انقلاب فرهنگی است.
امام جمعه همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی امام جمعه همدان، ظهر امروز در همایش «میعاد یاران 3» در همدان اظهار داشت: هر تشکل فرهنگی اعم از تشکل‌های قرآنی تا تشکل‌های مذهبی که دارید را باید فعال کنید و بدانید که دشمن کلیسای خانگی ساخته‌ است.

وی عنوان کرد: دشمنان از راه نفوذ فرهنگی وارد شده و می‌خواهند بدینوسیله حق را از ما بگیرند و ما اگر در عرصه فرهنگی جدی نباشیم، شکست می‌خوریم و خون شهدا هدر می‌رود.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه فرهنگ همان اعتقاد قلبی است، گفت: جنگ حق علیه باطل، خوبی‌ها در مقابل بدی‌ها و فضیلت‌ها در برابر رذیلت‌ها به فرهنگ برمی‌گردد که باید این مهم را مد نظر داشت.

وی اظهار داشت: برخی انسان‌ها بهشت مجسم و برخی جهنم مجسم هستند و این در حالی است که انسان به دنیا آمده تا شرارت‌ها را دور بریزد و حسنات کسب کند.

آیت‌الله طه محمدی با تأکید بر اینکه انقلاب ما انقلاب فرهنگی است، بیان کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی که دنیا را تحت تأثیر قرار داده انقلاب نظامی،‌ انقلاب سرمایه‎داری و انقلاب کارگری نیست و اگر در زمینه انقلاب فرهنگی در سمت و سوی خداوند عمل کنیم پیروز هستیم.

وی افزود: شوروی در دو جنگ جهانی به اندازه جنگ داخلی‌اش کشته نداده بود و در همین جنگ داخلی نیز شکست خوردند چرا که نمی‌شود با فرهنگ جنگید.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه فرهنگ در همه زمینه‌ها چاره‌ساز است، عنوان کرد: در جنگ هشت ساله رژیم بعث با ایران که با کمک مالی، تسلیحاتی و اطلاعاتی اکثر کشورهای دنیا به صدام انجام گرفت و این جنگ به نظام نوپای جمهوری اسلامی تحمیل شد توانستیم با تأسی از فرهنگ عاشورا پیروز شویم.

آیت الله طه محمدی در پایان افزود: انقلاب اسلامی ایران به سایر نقاط دنیا نیز عرضه شده و امروز عراق و سوریه را نجات داده و یمن و بحرین و سایر نقاط را نیز نجات می‌دهد./202/979/ب1

ارسال نظرات