۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۴۷۷۹۹۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

فرهیختگان جهان اسلام از افتادن جوانان به دام گروه های تکفیری جلوگیری کنند

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: فرهیختگان و دانشمندان جهان اسلام باید از افتادن جوانان به دام گروه های تکفیری جلوگیری و جنایت های استکبار جهانی و آمریکا را برای جوانان تبیین کنند.
لطفیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام کاظم لطفیان، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ظهر امروز در همایش «همگرایی علمای اسلام در برابر خطرات تکفیر» که در سالن غدیر بیرجند برگزار شد با اشاره به ایام دهه فجر، اظهار داشت: امام(ره) پرچم دار وحدت و انسجام امت اسلام بودند و امروز نیز مقام معظم رهبری پرچم دار وحدت جهان اسلام هستند.

وی گفت: کنگره جهانی مقابله با جریان های تکفیری برای نخستین بار به همت حضرت آیت الله مکارم شیرازی از سال 91 آغاز به کار کرد و حجت الاسلام محمد زمانی نیز ریاست دبیرخانه دائمی این کنگره را بر عهده دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه همایش «همگرایی علمای اسلام در برابر خطرات تکفیر» برای نخستین بار در خراسان جنوبی برگزار می شود، افزود: آمریکایی ها در 3 حوزه تمدنی که اسلام جزء این تمدن ها می باشد برنامه ریزی کرده است.

حجت الاسلام لطفیان تصریح کرد: بسیاری از تمدن هایی که در میان کشورهای چین و تایوان و بوسنی اتفاق افتاد تنها برای فروپاشی این سه تمدن شکل گرفت، لشگرکشی آمریکا به افغانستان و عراق نیز به همین دلیل بوده است.

وی ادامه داد: این تفکر آمریکایی ها تا سال 2006 ادامه پیدا کرد و بعد از آن راهبرد آمریکایی ها تغییر کرد و مبارزات خود را به داخل تمدن ها به ویژه حوزه اسلامی کشاندند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز تمام امت اسلامی جریحه دار این جریانات نحسی است که به نام مسلمانان سر از تن افراد جدا می کنند، خاطرنشان کرد: پدیده تکفیر با انگشت اشاره غرب در درون امت اسلامی پیدا شد.

حجت الاسلام لطفیان اظهار کرد: فرهیختگان و دانشمندان جهان اسلام باید از افتادن جوانان به دام گروه های تکفیری جلوگیری کنند و باید جنایت های استکبار جهانی و آمریکا را برای جوانان تبیین کنند./202/880/ب1

ارسال نظرات