۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴
کد خبر: ۴۷۶۱۸۱
امام جمعه بابل:

انگلستان و آمریکا شریک اصلی جنایات آل سعود و آل خلیفه در منطقه هستند

حجت الاسلام والمسلمین روحانی به جنایات آل سعود و آل خلیفه در قبال کشتار بی رحمانه مردم مظلوم یمن، بحرین و عربستان اشاره کرد و گفت: به دلیل حمایت های گسترده نظامی، اطلاعاتی و سیاسی آمریکا و انگلیس از جنایتهای آل سعود و آل خلیفه، این کشورها به صورت مستقیم در جنایت آل سعود در یمن دست دارند.
امام جمعه بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی روحانی، امام جمعه بابل امروز در جمع طلاب و روحانیان شهرستان بابل با محکوم کردن جنایات آل خلیفه در بحرین، گفت: امروز مردم مظلوم و روحانیون مقاوم بحرین در زیر چکمه های رژیم سفاک آل خلیفه و حامیان آن قرار دارند و هر روز خبرهای تازه ای از جنایت علیه مردم مظلوم و بی دفاع بحرین به گوش ما می رسد.

وی افزود: جنایت کم نظیری در کشور بحرین با شهادت سه تن از جوانان و نوجوانان در مسیر انقلاب با عظمت مردم آن کشور بسیار کوچک و تیرباران آنها رخ داده است اما این اقدامات وحشیانه هیچ گاه از همت بلند مردم مبارز در مسیر تحقق خواست های مشروع خود نمی کاهد.

تولیت مدرسه علمیه خاتم الانبیا(ص)بابل با هشدار به آل خلیفه برای عواقب اقدامات خشونت آمیز علیه مردم بحرین، تصریح کرد: مردم مقاوم بحرین مانند آتشفشان خشم هستند که برای خواست های مشروع خود مبارزه می کنند و شهادت، زندانی و تبعید علما و مردم مبارز این کشور تاثیری در مسیر این انقلاب برجای نخواهد گذاشت.

وی با اشاره به سفر اخیر مقامات انگلیسی به کشورهای حوزه خلیج فارس، ادامه داد: نظام حاکم بحرین، شجره خبیثه ملعونه آل سعود و روباه پیر انگلیس مثلت شوم حوادث بحرین هستند و جنایاتی کم نظیر را در جلوی چشم رسانه ها و مردم جهان مرتکب می شوند.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی به جنایات آل سعود در قبال کشتار بی رحمانه مردم مظلوم یمن پرداخت و گفت: نزدیک به دوسال از آغاز حمله هوایی و کشتار هر روزه مردم یمن توسط جنگده ها و سلاح های پیشرفته غربی در اختیار آل سعود می گذرد، اما هیچ صدایی را از مدعیان حقوق بشر نمی شنویم.

وی افزود: بمب های خوشه ای ممنوعه عربستان ساخت کشور انگلیس است که بر سر خانه ها، مدارس، بیمارستان ها، بازار و مساجد یمن فرو می ریزد.

امام جمعه بابل مساله حقوق بشر را ابزاری از سوی غرب برای اهداف و مقاصد استعماری دانست و تصریح کرد: نخست وزیر انگلیس امروز از ادامه تحریم ها علیه ملت ایران به بهانه حقوق بشر سخنرانی می کند و از طرف دیگر از فروش 30 میلیارد دلاری سلاح  تجهیزات نظامی به عربستان خبر می دهد.

وی ادامه داد: غرب به ویژه آمریکا و انگلیس به صورت مستقیم در جنایت آل سعود در یمن دست دارند.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی نرسیدن ائتلاف عبری و عربی و غربی به اهداف خود پس از دو سال بمباران و حملات گسترده به یمن را برای از بین بردن مقاومت و بیداری اسلامی در این کشور را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: در پناه مقاومت ملتهای منطقه، مشت به ظاهر آهنین آل سعود هر چه زودتر بر فرغ سر خود آنها بر خواهد گشت و شاهد نجات و حریت ملتهای یمن، بحرین و عربستان با نابودی آل سعودخواهیم بود./202/1313/ب1

ارسال نظرات