۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۴۷۴۷۶۱
مدیر مدرسه سفیران بقیه الله اندیمشک خبر داد؛

برگزاری دوره روش تدریس کودک و نوجوان ویژه طلاب اندیمشکی

مدیر مدرسه علمیه سفیران بقیه الله (عج) شمال خوزستان با اشاره به تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن و لزوم ارتباط قابل توجه طلاب اندیمشکی با دانش آموزان، گفت: در این باره دوره روش تدریس کودک و نوجوان ویژه طلاب اندیمشکی برگزار شد.
حجت الاسلام حسن آذرافروز ، مدير مدرسه علميه بقيه الله(عج) انديمشک سفيران هدايت شمال خوزستان

حجت الاسلام حسن آذرافروز، مدیر مدرسه علمیه سفیران بقیه الله(عج) شمال خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به پایان نیمسال نخست تحصیلی 96-95، ابراز داشت: به مدت یک هفته جهت تغییر حال و هوای طلاب دوره علمی و دانش افزایی برگزار شد.

وی با اشاره به اهمیت تربیت کودک و نوجوان و اینکه در شهرستان اندیمشک نزدیک به 7 هزار دانش آموز در مقاطع گوناگون وجود دارد، اظهار داشت: باتوجه به اینکه هجمه بسیار زیادی در بین این قشر از طریق ماهواره، فضای مجازی صورت می گیرد، نیاز است به این مسأله پرداخته شود.

مدیر مدرسه علمیه سفیران بقیه الله(عج) شمال خوزستان با اشاره به تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن و لزوم ارتباط قابل توجه طلاب اندیمشکی با دانش آموزان، گفت: در این باره نیازمند ابزار و زبان ارتباط هستیم که دوره روش تدریس کودک، نوجوان ویژه طلاب اندیمشکی برگزار شد.

حجت الاسلام آذرافروز با اشاره به این که برگزاری دوره روش تدریس کودک و نوجوان اثرات بسیار خوبی بر جامعه خواهد داشت، ادامه داد: در آینده نه چندان دور ضمن فعالیت در مدارس و مساجد شاهد تربیت نسل خوبی خواهیم بود.

این مقام مسؤول با اشاره به برگزاری دوره 50 ساعته با محوریت روش تدریس کودک، نوجوان و کلاس داری، ادامه داد: حجت الاسلام بیاتی از معاونت تبلیغ قم استاد این دوره بود؛ در این دوره 25 نفر از طلاب پایه اول و دوم ازساعت 7 صبح تا 17 به فراگیری می پرداختند.

مدیر مدرسه علمیه سفیران بقیه الله (عج) شمال خوزستان گفت: «تبیین شاخص های مربی، معلم و محتوای مورد نیاز آموزشی»، «قالب و شیوه های قابل ارائه ویژه جوان و نوجوان همچون داستان، لطیفه، شعر، طنز مسابقه»، «چگونگی ایجاد فضای شاد و همراه با تبیین محتوای دین» از عناوین آموزشی در این دوره بودند./303/9453/ب1

ارسال نظرات