۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۴۷۱۷۱۴
امام جمعه امیدیه:

دولتمردان شعار سال را فراموش کرده اند

امام جمعه امیدیه با بیان این که هیچگونه رشد و شکوفایی اقتصادی در کشور حاصل نشده است، گفت: دولتمردان بهترین راهکار برای رونق اقتصاد کشور را که توجه به اقتصاد مقاومتی است، فراموش کردند.
حجت الاسلام علیزاده، امام جمعه امیدیه

حجت الاسلام مهدی علیزاده، امام جمعه امیدیه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به سخنان رییس جمهور در مصاحبه تلویزیونی، ابراز داشت: این مصاحبه بیشتر درس شعار و املاء برای آینده است و صرف نظر از مشکلات روانی حاصل از گرانی ارز و تورم نکته اصلی در آن است که عملکرد هر شخصی براساس شعارهای بیان شده مشخص می شود.

امام جمعه امیدیه با بیان سخن رییس جمهور مبنی بر شکوفایی اقتصادی در صد روز اول اظهار داشت: انتظار ما پس از گذشت هزار روز دیدن تحقق چنین مطلبی است حال آن که تاکنون چنین مطلبی تحقق پیدا نکرده است.

رییس شورای فرهنگ عمومی امیدیه گفت: انتظار داریم رییس جمهور به صورت شفاف بیان کند که آیا شکوفایی اقتصاد در صد روز محقق شده است یا خیر؟ که قطعا در صورت تحقق شاهد عدم رکود و کاهش قدرت خرید مردم بودیم.

حجت الاسلام علیزاده با بیان این که بهترین راهکار برای رونق اقتصاد کشور توجه به اقتصاد مقاومتی است، خاطرنشان کرد: دولت کنونی متأسفانه بی توجه به اقتصاد مقاومتی و تمایل به غرب و خرید از جهان غرب و فروختن نفت خام را دنبال می کند.

وی با اشاره به این که همراهی و گام برداشتن در مسیر حضرت ختمی مرتبت(ص) سبب برخورد مقتدرانه با دشمنان است، ابراز داشت: دشمن قرارداد برجام را منعقد و تنها تحریم های بی اثر و غیر مرتبط را برداشت در حالی که کلی امتیاز را اخذ و نقض های متعددی را ایجاد کرد.

امام جمعه امیدیه در پایان گفت: این نکته را به دولتمردان یادآور می شوم که امسال به «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نامگذاری شده است که متأسفانه چنین شعاری را فراموش کردند./302/9456/ب1

ارسال نظرات