۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۶
کد خبر: ۴۶۷۹۱۰

کتاب نماز درس انسان ساز در بازار نشر

کتاب نماز درس انسان ساز از سوی انتشارات مؤسسه بوستان کتاب چاپ و روانه بازار شد.
کتاب نماز درس انسان ساز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، کتاب نماز درس انسان ساز نوشته سید جعفر موسوی در سال 1395 از سوی انتشارات مؤسسه بوستان کتاب چاپ و روانه بازار شد.

 

در مقدمه این کتاب می خوانیم: می ستاییم و سپاس می گذاریم خداوند را که ما را آفرید و به دین کامل و نعمت تمام خود راهنمایی فرمود. درود و سلام می فرستیم بر پیامبر والامقام اسلام و اهل بیت پاک و بزرگوار آن حضرت که این دین کامل و نعمت تمام به وسیله آن خاندان ارجمند به ما رسید.

 

مخصوصا سلام و صلوات بر آخرین امام معصوم از خاندان پیامبر، حضرت مهدی موعود، صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه که  به سبب وجود پربرکت آن حضرت برکات خداوند متعال بر ما نازل می شود.

 

خدایا! در ظهور آن حضرت تعجیل فرما و زمین را که از تبهکاری مردم پر از ظلم و فساد شده است با ظهور آن حضرت پر از عدل و انصاف فرما و ما را بندگانی شایسته و وارسته قرار ده تا لایق شاگردی و سبازی آن حضرت باشیم، آمین یا رب العالمین.

 

این مجموعه شامل ابیاتی ساده و روان درباره نماز و اهمیت و بعضی آداب و شرایط آن است که بیشتر برای تشویق کودکان به نماز گفته شده است؛ گرچه به نظر می رسد برای سطوح بالاتر نیز مفید است.

 

این کتاب دربردارنده موضوعاتی همچون «سفارش به نماز»،‌ «مقام نماز»، «نماز بازدارنده از فحشا و منکر»، «نماز و شفاعت»، « نماز و تلاش»، «نماز و اهل بهشت»، «نماز نقطه جدایی از ابلیس»،‌ «نماز و مسجد»،‌ «نماز با جماعت»، «نماز و سحرخیزی» و «نماز و طهارت روح» می شود.

 

«نماز و شکرگزاری»، «نماز جلای دل»، «نماز و طهارت جسم»،‌ «نماز سبب عزت»،‌ «نماز و حضور قلب»، «نماز و امام حسین علیه السلام»، «نماز و کربلا»، «نماز و نیکنامی» و «نماز معیار سنجش اعمال» از دیگر موضوعات مطرح شده در این کتاب است.

 

نماز ستون دین است و زیباترین نیایشی است که عبد با معبود دارد. باید فرزندان خود را به روش های گوناگون با این عبادت بزرگ و اهمیت آن آشنا سازیم، اثر حاضر در قالب شعر و ابیاتی ساده، چنین هدفی را پی می گیرد.

 

کتاب نماز درس انسان ساز نوشته سید جعفر موسوی در سال 1395 با شمارگان 1100 جلد و به قیمت 3500 تومان در 46 صفحه از سوی انتشارات مؤسسه بوستان کتاب چاپ و روانه بازار شده است./907/پ202/ق

ارسال نظرات