۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۴۶۳۶۶۰

پیام تسلیت نمایندگان خبرگان رهبری به دنبال حادثه قطار تبریز _ مشهد

حجج اسلام والمسلمین پورمحمدی و ملکوتی، نمایندگان مردم استان آذربایجان‌شرقی با صدور پیام‌های جداگانه‌ای حادثه تلخ سانحه قطار تبریز _ مشهد را تسلیت گفتند.
سانحخ قطار تبریز مشهد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، به دنبال وقوع حادثه برخورد قطار مسافربری تبریز مشهد، نمایندگان مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری، به صورت جداگانه پیام تسلیت صادر کردند و با بازماندگان این سانحه تلخ ابراز همدردی کردند.

در پیام حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی آمده است: متاسفانه مطلع شدیم جمعی از زائران حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در حادثه برخورد دو قطار جان خود را از دست داده و جمعی دیگر مجروح و مصدوم شده اند، بدینوسیله با خانواده های داغ دیده ابراز همدردی کرده و مراتب تعزیت و تسلیت خود را به آن عزیزان ابلاغ کرده و برای آنان صبر و اجر و برای مجروحین و مصدومین شفای عاجل از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.

امام جمعه مراغه در ادامه پیام خود تصریح کرده است: از مسؤولان محترم مصرانه خواستار پیگیری علت حادثه بوده تا احیانا تقصیر یا قصوری بوده با عوامل آن برخورد شدید قانونی انجام گیرد تا دیگر بار شاهد چنین مسائل رقت باری نباشیم.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین هادی ملکوتی، در پیامی اظهار داشته است: حادثه جانکاه برخورد قطار مسافربری تبریز – مشهد موجب تالم خاطر شدید اینجانب گردید، این مصیبت دردناک را به عموم مردم استان، به ویژه بازماندگان گرامی تسلیت عرض کرده و از پیشگاه خداوند متعال برای جان باختگان طلب مغفرت و علو درجات، برای مجروحان شفای عاجل و برای خانواده های داغدیده صبر جمیل و اجر جزیل خواستارم.

در پیام آیت الله ملکوتی آمده است: امید می رود مسؤولان محترم با رسیدگی مناسب و توجه ویژه موجبات تخفیف آلام و تسلی خاطر مردم شریف و بازماندگان عزیز شوند.

روز گذشته نیز به دنبال جان‌باختن تعدادی از هم‌وطنان آذربایجانی در حادثه برخورد قطار تبریز ـ مشهد؛ از سوی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و استاندار امروز شنبه ششم آذر ماه در آذربایجان شرقی عزای عمومی اعلام شد.

گفتنی است، نهادها و سازمان‌های مختلف دولتی و غیردولتی استان آذربایجان‌شرقی نیز در پیام‌های جداگانه‌ای این حادثه تلخ را به عموم ملت ایران تسلیت گفته اند، بنا به اعلام امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان‌شرقی امروز عزای عمومی است./935/203/ب3

 

ارسال نظرات