۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۳
کد خبر: ۴۵۷۲۶۷
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

علم دین بهترین انتخاب برای شناخت و عدالت‌خواهی است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه باید بدانیم که اصل جایگاه انسان در این جهان هستی چیست و چه معنایی می‌دهد، گفت: علم دین بهترین انتخاب برای انسان‌شناسی، حق‌شناسی و عدالت‌خواهی است.
عبادی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی ظهر امروز در جمع خواهران طلبه حوزه علمیه، اظهار داشت: علم دین٬ آنچه شما به‌عنوان یک انتخاب برای عمرتان انتخاب کردید مهم‌ترین مسأله حیات انسان است و بزرگ‌ترین توفیق است.

وی گفت: انسان باید بداند که از کجا آمده و علت وجود او چیست٬ انسان باید بداند در آخر به کجا می‌رود و آنچه انسان را از طریق خارج می‌کند چیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: انسان باید همواره آگاه باشد که تکلیفش در این جهان هستی چیست و به دنبال چه هدفی است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به اینکه اگر به عنوان مثال خبرنگاری جلوی ما را بگیرد و این سؤالات را از ما بپرسد از این 8 میلیارد جمعیت با این همه ادعایی که دارند آیا چند نفر می‌توانند پاسخی درست و جامع بدهند، تصریح کرد: همه  امور ما در صورت پاسخ صحیح داشتن برای این سؤالات مهم می‌شوند و ارزش پیدا خواهند کرد در صورتی که بدانیم هدف ما از اینکه به این جهان هستی پا گذاشته‌ایم چیست و به دنبال چه چیزهایی هستیم و مابقی امور ما به دنبال این سؤالات ارزش پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه شما طلبه‌های خواهر با وجود جریانات آخرالزمانی و سرگرمی‌ها و خوشی‌های باطل دنیایی موفق شدید که این رشته را که بهترین رشته است انتخاب کنید که این خود بهترین انتخاب است، افزود: شما باید از فرصت عمر خود این امکانات و نعمات الهی بهترین و بیشترین استفاده را کنید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: علم دین بهترین انتخاب برای انسان‌شناسی، حق‌شناسی و عدالت‌خواهی است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اضافه کرد: در گذشته برای به دست آوردن یک مداد یا کتاب مشکلات زیادی وجود داشت اما امروز به لطف خداوند و این نظام بهترین امکانات در اختیار شما است به‌طوری که یک کتابخانه در گوشی شما وجود دارد.

 

وی ادامه داد: امروز دشمن با دروغ و حیله و مکر به همه دنیا تجاوز و دست‌درازی می‌کند و به بدترین شکل ممکن تمامی انسان‌ها را قتل عام می‌کند بنابراین باید در چنین شرایطی همواره پشتیبان ولایت فقیه باشیم و رهبر معظم انقلاب را تنها نگذاریم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: امروز باید حواسمان باشد که پای کدام یک از دو قطب ستم و عدالت‌خواهی هستیم٬ باید تکلیفمان با خودمان مشخص باشد./907/102/ب2

ارسال نظرات