۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۴۵۷۱۱۶
مسؤول دبیرخانه کانون مساجد لرستان:

توانمندسازی نسل جوان مهم ترین عامل مقابله با هجمه های فرهنگی است

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان توانمندسازی نسل جوان از اهداف مهم کانونهای فرهنگی مساجد خواند و گفت: این توانمندسازی نقش بسزایی در جهت خنثی سازی هجمه های فرهنگی دشمنان دارد.
حجت الاسلام موسوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید علی موسوی، ظهر امروز در حاشیه کارگاه آموزشی توانمندسازی فرهنگی بانوان که با شرکت اعضای کانونهای فرهنگی و هنری مساجد لرستان برگزار شد، در جمع خبرنگاران، گفت: سه کارگاه آموزشی برای اعضای کانون مساجد برگزار شده است.

وی با بیان اینکه این کارگاه ها در قالب سه دوره یک و نیم ساعته برگزار می شود، افزود: این دوره ها ویژه بانوان اعضای کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان برگزار می شوند.

مسؤول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد لرستان هدف از برگزاری کارگاه های آموزشی را توانمند سازی بانوان عضو کانونهای فرهنگی وهنری مساجد استان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه افزون بر این دوره های آموزشی کارگاه آموزشی با شرکت اعضای شورای مشورتی خواهران کانونها برگزار می شود، گفت: در این کارگاه نیز موضوعات مربوط در اداره تشکیلات فرهنگی را فرامی گیرند.

حجت الاسلام موسوی تلاش برای جذب جوانان و نوجوانان به مساجد را از مهم ترین اهداف برگزاری این دوره های آموزشی خواند و اظهار داشت: این دوره ها با هدف تقویت توانمندی رابطان و فعالان خواهر کانونها برگزار می شود.

وی با اشاره به جذب جوانان و نوجوانان در کانونهای فرهنگی هنری مساجد لرستان، افزود: توانمندی رابطان و فعالان خواهر کانونها در تربیت دینی خانواده نقش بسزایی دارد.

مسؤول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد لرستان جذب جوانان، تربیت صحیح نسل جوان و برنامه ریزی برای مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن را از اهداف فعالیت کانونها دانست و خاطرنشان کرد: با جذب جوانان و نوجوانان به مساجد بستر تربیت صحیح و توانمند سازی آنان فراهم می شود.

وی در ادامه با اشاره به هجمه های فرهنگی دشمن در عرصه جنگ نرم، افزود: مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان و جلوگیری از گسترش آسیبهای اجتماعی از دیگر اهداف فعالیت کانونهای فرهنگی هنری مساجد است.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به برگزاری برنامه های دینی، فرهنگی، علمی و ورزشی برای نسل جوان و نوجوان، بیان داشت: این برنامه ها در جهت مقابله با توطئه های دشمنان و توانمندسازی نسل جوان برگزار می شود.

گفتنی است، دوره های آموزشی ویژه فعالان کانونهای فرهنگی هنری مساجد لرستان به همت واحد خواهران دبیرخانه کانونهای مساجد لرستان در در تالار بهمن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم آباد در حال برگزاری است./9459/203/ب2

ارسال نظرات