۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳
کد خبر: ۴۵۴۸۵۳
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان اصلاندوز:

حجاب سنگری نفوذناپذیر در برابر توطئه‌های شوم دشمن است

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری همچنین حجاب را سنگری نفوذناپذیر در برابر توطئه‌های شوم دشمن دانست و گفت: مهم‌ترين مصداق عفاف مسأله حجاب و پوشش است.
حجاب و عفاف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام سردارپور، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری شهرستان اصلاندوز، عصر امروز در همایش عفاف وحجاب که با عنوان نهضت مازنده ایم درجمع دانش آموزان دوره متوسطه دخترشهرستان اصلاندوز برگزار شد، خاطرنشان کرد: خداوند متعال حجاب و پوشش را برای زن مایه مصونیت از آفات و حفظ حریم قرار داده و پوشش زنان در برابر نامحرم مایه اعتلای شخصیت آنان است و این امر باید در جامعه اسلامی  به خصوص درماه محرم رعایت شود.

وی با اشاره به اهمیت حجاب و نقش آن در شخصیت زنان، گفت: حجاب حریم انسان را حفظ می‌کند و بر زنان و مردان لازم است که حجاب چشم، حجاب گفتار و حجاب رفتار را رعایت کنند.

حجت الاسلام سردارپور يكي از مهم‌ترين مصاديق عفاف را مسأله حجاب و پوشش دانست و افزود: عفاف در پوشش در حقيقت كنترل نفس است، يعني عفاف سبب مي‌شود كه انسان در نمايان كردن زيبايي‌هاي خود پا را از حد فراتر ننهد، در اسلام، پوشش يكي از نشانه‌هاي برجسته عفاف است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری همچنین حجاب را سنگری نفوذناپذیر در برابر توطئه‌های شوم دشمن دانست و بیان داشت: دانش‌آموزان، خانواده‌ها و فرهنگیان به تقویت این قلعه مستحکم باید توجه کنند، چراکه اگراین قلعه ازبین رود منجر به از بین بردن بنیان خانواده ها می شود که یکی ازمهم ترین اهداف دشمنان همین است.

حجت الاسلام سردارپور با اشاره به برنامه ریزی های دشمنان با هدف خارج کردن ارزش های اسلامی از بطن جامعه، اظهار داشت: بایستی هوشیار بوده و تمرکز بیشتری روی خانواده ها داشته باشیم زیرا سست شدن بنیان خانواده، برهم زدن آرامش خانواده ها و جوانان، گسترش فساد و بی بندوباری از جمله آثار زیانبار بدحجابی است.

وی ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را گامی مهم در استحکام بنیاد خانواده دانست و افزود: دختران جوان و نوجوان نسل امروز باید با تاسی از حضرت زینب(س) در سخت ترین شرایط دست از حجاب، ولایتمداری، مقاومت و دفاع از ارزش ها نکشند و تا پای جان مبارزه کنند که این مهم می تواند باعث بالندگی آنان در جامعه باشد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری بیان کرد: نهضت، ما زنده ایم به منظور تقویت شجاعت، عطوفت، رعایت حجاب و عفاف در میان دختران ایران اسلامی که با الگو برداری از صبر و اسقامت حضرت زینب(س) برای موفقیت تلاش می کنند برگزار می شود./203/937/ب1

ارسال نظرات