۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۴۵۲۲۷۹
مسؤول کانون مداحان و شاعران آييني اداره تبليغات اسلامي خوزستان:

مداحان سبک های نادرست در زندگی مردم را تغییر دهند

مسؤول کانون مداحان و شاعران آييني اداره تبليغات اسلامي خوزستان با اشاره به اینکه کار مداحان و مبلغان تنها روضه‌خوانی نیست، گفت: مداحان باید سبک ‌های نادرست در زندگی مردم را تغییر و بر دانش و معرفت خود بیفزایند.
مداحي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سيد رضا توفيق، مسؤول کانون مداحان و شاعران آييني اداره تبليغات اسلامي خوزستان، در دوره آموزشی اصول و فنون مداحی که پیش از ظهرامروز در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد، با اشاره به بیانات رهبرمعظم انقلاب درباره اخلاق مداحان خاطرنشان کرد: کار مداحان و مبلغان تنها روضه‌خوانی نیست بلکه باید سبک ‌های نادرست در زندگی مردم را تغییر دهند.

مسؤول کانون مداحان و شاعران آييني اداره کل تبليغات اسلامي خوزستان اظهار داشت: مداحان در زمینه اخلاق مداحی کتاب «ستایش آفتاب» بیانات رهبرمعظم انقلاب را مطالعه کنند تا با خلوص نیت و صیقل دادن قلب ها، فعالیت های مفید انجام و شاهد اثربخشی باشیم.

این مقام مسؤول با بیان اینکه لازمه موعظه مردم تهذیب نفس است، گفت: مداحان همه ساله باید دانش و معرفت خود را ارتقا دهند تا مردم تعالیم الهی را در چهره هایشان متوجه شوند.

توفیق در پایان ابراز داشت: مداحان باید برداشت‌، معرفت و دانش خود را افزایش دهند و بدانند که رفتارهایشان یک منبر اثربخش است.

گفتنی است، دوره آموزش اصول و فنون مداحی امروز به میزبانی اداره تبلیغات خوزستان و به مناسبت در پیش بودن ماه محرم برگزار و در آن نکاتی درباره مداحی بیان شد./203/9456/ب1

ارسال نظرات