۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۴۴۸۹۳۶
امام جمعه شادگان:

فاجعه منا بارزترین دلیل بر کینه ورزی استکبار با اسلام است

امام جمعه شادگان با اشاره به کینه ورزی همیشگی استکبار و دست نشانده های آن با اسلام، گفت: فاجعه منا بارزترین نشانه ستیز استکبار با جهان اسلام محسوب می شود.
فاجعه منا

حجت‌الاسلام سید مجید شرفی، امام جمعه شادگان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه سخنان رهبر معظم انقلاب ملاک و حجتی برای مسلمانان و لازم الاجرا هستند، گفت: ایشان افزون بر مرجعیت، اندیشمندی حکیم که رهنمودهایشان مشکل گشا در جهان اسلام است و توجه به آنها بسیاری از گرفتاری های مسلمانان را رفع خواهد کرد.

امام جمعه شادگان با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب درباره حج و آل سعود خاطرنشان کرد: این سخنان برملا کننده سناریویی تروریستی است که استکبار جهانی از صد سال پیش برای استیصال مسلمانان به ویژه جهان تشیع در پیش گرفت و در این میان آل سعود تنها ابزاری برای انجام سناریوهای استکبار محسوب می شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی شادگان با بیان اینکه سخنان رهبر معظم انقلاب درباره عربستان سعودی بجا و صواب بود و مسلمانان باید از آنها پیروی کنند، عنوان کرد: سلطه های مادی جهانی در برابر گرفتاریهای مسلمانان به ویژه فاجعه منا سکوت اختیار می کنند و این سکوت نشان دهنده رضایت از اقدمات خبیثانه آل سعود است در حالی که رهبر معظم انقلاب عدم سکوت مجامع بین المللی در برابر فاحعه منا را خواستار شدند.

حجت الاسلام موسوی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در برابر پلیدیها و گستاخیهای استکبار پیشقدم و پرچم دار دفاع از حق و حقیقت است و در فاجعه منا نیز پیشقدم و معترض بود در حالی که بسیاری از کشورهای اسلامی علی رغم وجود جان باختگانی از اتباع خود سکوت اختیار کردند.

وی به دشمنی استکبار از زمان ختمی مرتبت(ص) با مسلمانان تا به امروز اشاره و ابراز داشت: استکبار از عدم تسلیم پذیری مسلمانان در برابر خود آگاه است؛ بنابراین با مسلمانان در ستیز بوده و فاجعه منا بارزترین نشانه ستیز استکبار با جهان اسلام محسوب می شود.

امام جمعه شادگان در پایان تصریح کرد: راه دفاع از حقوق مسلمانان در اطاعت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است و مسلمانان باید از استکبار جهانی به ویژه مزدور آن، آل سعود اعلام انزجار کنند./302/9456/ب1

ارسال نظرات