۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۲
کد خبر: ۴۴۷۶۱۴
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

نیروی انسانی خلاق و مبتکر در سرنوشت هر کشور تأثیرگذار است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه بودن نیروی انسانی کارساز در سرنوشت هر کشور تأثیرگذار است، گفت: اگر کشوری از نیروی انسانی خلاق و مبتکر برخوردار و این نیروی انسانی از خودباوری لازم برخوردار باشد می‌تواند به هر چیزی دست پیدا کند اما اگر نیروی انسانی کارآمد نباشد کشورها به اهداف مدنظر خود نخواهند رسید.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی شامگاه امروز در دیدار با مدیرعامل و کارکنان شرکت کویرتایر بیرجند، اظهار داشت: غنی و فقیر بودن، ذخایر زیرزمینی و مرزهای آبی و خاکی برای هر کشور از اهمیت بالایی برخوردار است اما آنچه که در سرنوشت یک کشور تأثیر دارد هیچ کدام از این موارد نیست.

وی با بیان اینکه بودن نیروی انسانی کارساز در سرنوشت هر کشور تأثیرگذار است، گفت: اگر کشوری از نیروی انسانی خلاق و مبتکر برخوردار باشد، این نیروی انسانی از خودباوری لازم برخوردار باشد می‌تواند به هر چیزی دست پیدا کند اما اگر نیروی انسانی کارآمد نباشد کشورها به اهداف مدنظر خود نخواهند رسید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه وقتی نعمت‌های مورد نظر در کشورها زیاد شوند دیگران در آن کشورها طمع می‌کنند و برای رسیدن به اهداف خود بلای جان مردمی می‌شوند که کارایی ندارند، افزود: دشمن در جای خود آرام نمی‌گیرد و تا بتواند در کشورها نفوذ می‌کند و حتی کارخانجات صنعتی یک کشور را به تعطیلی می‌کشانند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه کویرتایر یکی از مزایایی است که در شهرستان بیرجند وجود دارد، تصریح کرد: دشمن همچنان بعد از 37 سال دارد نظام جمهوری اسلامی را رصد می‌کند و سعی دارد در مبارزات گوناگون ما را به زمین بزند، بنابراین باید از دشمن به تمام معنی نا امید بود.

وی با بیان اینکه روی پا ایستادن جوانان، به خود متکی شدن، ایجاد نشاط و امید در دیگران و ایجاد خودباوری در نسل آینده باید پیش از بیش افزایش یابد، ادامه داد: نا امیدی از دشمن به این معنا نیست که رابطه خود را با دنیا قطع کنیم بلکه به این معنا است که رابطه خود را با دشمنان قطع کنیم و اتکای ما در کشور به خود ما باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: کشور ایران مواد خام بسیاری در تمام جهات مانند نفت و گاز را در اختیار دارد و با وجود این موادهای خام در کشور نباید بیکاری معنی پیدا کند، این کشور به گونه‌ای از مواد خام بسیاری در جهات مختلف برخوردار است و اگر به این مواد خام تکیه کنیم و جوانان توکل کنند نباید در حال حاضر جوانی بیکار بماند./880/202/ب2

ارسال نظرات