۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۲
کد خبر: ۴۴۳۲۲۵

فرصت سه هفته‎ای یکی از شهرداران فیلیپین برای خروج مسلمانان از شهر

شهردار یکی از شهرهای فیلیپین به همه مسلمانان این شهر سه هفته فرصت داد که شهر را ترک کنند.
مسلمانان فیلیپین

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه خبری sputnik news، آمادئو پرز، شهردار شهر اوردانتا فیلیپین در اقدامی خصمانه و به بهانه مبارزه با قاچاق مواد مخدر به تمامی مسلمانان این شهر سه هفته فرصت داد که شهر را ترک کنند.

 

شهردار شهر اوردانتا در فیلیپین که در یک مراسم رسمی سخن می گفت با قرائت گزارشی از آژانس مبارزه با مواد مخدر کشورش مدعی شد که 84 درصد از جمعیت بیش از 5 هزار نفری مسلمانان ساکن در این منطقه در قاچاق مواد مخدر دست داشته و بیشترین جنایات صورت گرفته در منطقه، اعم از قتل، دزدی، تجاوز یا حمله فیزیکی به اشخاص به وسیله قاچاقچیان مواد مخدر صورت می گیرد.

 

آمادئو پرز در ادامه سخنان خصمانه خود علیه مسلمانان و به عنوان راهکاری برای مقابله با این وضعیت از مقامات خواست که از ورود مسلمانان به مناطق شهری جلوگیری کنند.

 

وی همچنین از غیرمسلمانانی که محل زندگی یا کسب و کار به مسلمانان اجاره داده اند خواست که خواستار تخلیه ملک خود از سوی مسلمانان شوند.

 

شهردار شهر اوردانتا فیلیپین مدعی شد که برای جلوگیری از شیوع قاچاق مواد مخدر در منطقه باید مسلمانان و زن و بچه های آنان این شهر را ترک کنند.

 

انجمن مسلمانان شهر اوردانتا اعلام کرده است که تاکنون مسلمانان زیادی این شهر را ترک کرده و به امید یافتن مکانی که رفتار مناسب تری با مسلمانان دارند به شهر دیگری مهاجرت کرده اند./990/ب902/د

ارسال نظرات