۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۴۴۲۴۶۲
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کرمانشاه:

دشمنان به دنبال ایجاد شکاف در بین مسلمانان هستند/ وحدت کلمه، رمز بقا و پایداری اسلام

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه در جمع علمای شیعه و اهل سنت کرمانشاه به اهداف معاندان اسلام اشاره کرد و گفت: دشمنان و معاندان به دنبال شکاف و ایجاد تفرقه میان مسلمانان هستند.
تفرقه اندازي - وحدت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام علیمراد یوسفی راد، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه، پیش از ظهر امروز در جمع علمای تشیع و اهل سنت در مسجد شافعی کرمانشاه، ابراز داشت: خوشبخانه حاکمیت انقلاب مشروع و مقبول است و در مقاطع مختلف از تاریخ اسلام، انقلاب مسلمانان به جهت مشروعیت و مقبولیت است.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه، تصریح کرد: به فضل الهی امروز در شرایطی زندگی می کنیم که حاکمیت در نظام از نظر تمامی مردم مشروع و مقبول است، اما متأسفانه در حکومت اسلامی دشمنان بیشترین سرمایه گذاری را برای ایجاد اختلاف در بین مسلمان دارند.

 

این مسؤول با اشاره به بیانات شهید اهل سنت ماموستا شیخ الاسلام خاطرنشان کرد: اهل سنت نسبت به تبعیت از ولایت فقیه از تعصب خاصی برخوردار است، چرا که معتقد هستند اگر با ولی فقیه بیعت کنند تا آخرین نفس گوش به فرمان ولایت و حکومت اسلامی هستند.

 

وی ادامه داد: در مقطعی از زمان اختلافات میان مسلمانان کم بود و اتحاد و انسجام میان مسلمانان موج می زد، اما سرمایه گذاری های کلان معاندان اسلام به اختلافات میان فرق مختلف اسلامی دامن زد به طوری که امروز شیعیان و اهل سنت در مقابل یکدیگر ایستاده اند.

 

حجت الاسلام یوسفی راد با اشاره به روایتی از امام صادق(ع)، گفت: هر کس در صف نماز جماعت برادران اهل سنت شرکت کند از ثواب نماز اقتدا به پیامبر اکرم(ص) برخوردار است، از این رو ما شیعیان مفتخریم که در صف اول نماز جماعت علمای اهل سنت به اقامه نماز جماعت می پردازیم.

 

این مسؤول ابراز داشت: اما متأسفانه با وجود تأکیدات دین و علمای شیعه و اهل سنت دشمنان و استکبار جهانی در رأس آن ها رژیم غاصب صهیونیستی به انواع مختلف به دنبال ایجاد شکاف و تفرقه میان فرق مختلف اسلامی است.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه بیان داشت: بدخواهان اسلام شیعه و اهل سنت را نسبت به یکدیگر تحریک کرده و با به وجود آوردن گروهک های تندرو و تکفیری در حق فرق مختلف اسلامی ظلم های بسیاری را روا می دارند.

 

وی یادآور شد: معاندان در مذهب اهل سنت وهابیت و در مذهب تشیع بهائیت را ایجاد کرده است، هدف دشمن ایجاد اختلاف میان مسلمانان است و با تحقق اهداف خود شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی را در جهان اسلام ترویج می دهد.

 

حجت الاسلام یوسفی راد با اشاره به تبلیغات سوء علیه مسلمانان، بیان داشت: شبکه های ماهواره ای که در اختیار علمای به ظاهر اسلامی اما در قالب شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی هستند درصدد ایجاد شکاف و رخنه میان فرق اسلامی است و هدف آن ها رویارویی مسلمانان با یکدیگر است.

 

وی ادامه داد: متأسفانه سرمایه گذاری دشمن موجب ناامنی در کشورهای مسلمان نشین شده است و اختلافات به حدی شدید است که شیعیان، اهل سنت را و اهل سنت، شیعیان را تکفیر می کنند.

 

این مسؤول با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، گفت: رمز بقای شیعیان و اهل سنت وحدت کلمه است، امروزه بیش از هر زمان دیگری مسلمانان به وحدت کلمه و انسجام نیاز دارند تا از تفرقه و ایجاد شکاف از سوی دشمن جلوگیری کنند.

 

حجت الاسلام یوسفی راد خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش انقلاب اسلامی نشأت گرفته از وجود علمای بصیر و مردمی آگاه و دانا در بین مردم اهل سنت و تشیع است که با تحمل سختی ها در برابر حیله های رنگارنگ دشمن ایستادگی کرده و به آن ها اجازه سوء استفاده نمی دهند.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه در پایان مطرح کرد: امروز انقلاب با مبانی فکری قوی به همان اندازه در جهان از تشیع دفاع می کند از اهل سنت نیز صیانت می کند، از این رو دشمنان درصدد هستند که سرمایه های مسلمانان را علیه خودشان به کار گیرند./857/202/ب2

ارسال نظرات