۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۴۳۶۷۴۰
امام جمعه محمود آباد:

آمریکا مظهر جنایت علیه بشریت و شیطان بزرگ است

امام جمعه محمود ‌آباد، آمریکا را مظهر جنایت علیه بشریت و شیطان بزرگ نامید و گفت: جنایات آمریکا هیچ وقت از ذهن مردم ایران محو نخواهد شد.
امام جمعه محمود آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد، حجت الاسلام سید داود موسوی، امام جمعه محمود آباد امروز در دیدار جمعی از مسؤولان این شهرستان با اشاره به دیدار دانشجویان با مقام معظم رهبری، گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار وظایف آحاد جامعه به ویژه جوانان را تشریح و علت های پیشرفت یا عقب ماندگی ملت ایران را مطرح و جوانان را به دفاع صریح و بدون تقیه از نظام اسلامی و تشکیل جبهه واحد ضد آمریکایی و صهیونیستی سفارش کردند.

 

وی با بیان این که مقام معظم رهبری در این دیدار به تداوم دشمنی های آمریکایی ها با ملت ایران اشاره کردند، افزود: همان طور که ایشان نیز اشاره کردند برجام ثابت کرد آمریکا همچنان بنای دشمنی با ملت ایران را داشته و حضور جمهوری اسلامی در منطقه را مغایر با منافع استکباری خود می دانند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکایی ها نمی خواهند جمهوری اسلامی در حل بحران های منطقه که خود آنها به وجود آورنده آن بودند کمک کنند، تصریح کرد: اما غربی ها به ویژه آمریکایی ها نیز باید بدانند حل بحران های منطقه ای در گرو حضور و مشارکت جمهوری اسلامی است.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان این که انقلاب اسلامی منافع استکباری و استعماری آمریکایی ها در منطقه را با مشکل مواجه کرده است، تصریح کرد: آمریکایی ها نیز جمهوری اسلامی را بزرگ ترین سد در برابر تحقق برنامه های استکباری خود در سطح جهان و منطقه می دانند.

 

وی با اشاره به هشدارهای مکرر مقام معظم رهبری به مسؤولان در مسأله مذاکرات هسته ای گفت: بدعهدی های آمریکایی ها در قضیه برجام را به وضوع می بینیم و مسؤولان ما باید بدانند که آمریکا دشمن درجه یک ملت ایران است و هیچ گاه دست از دشمنی با ملت ایران برنخواهد داشت.

 

استاد حوزه علمیه مازندران، آمریکا را مظهر جنایت علیه بشریت و شیطان بزرگ نامید و گفت: جنایت آمریکا هیچ وقت از ذهن مردم ایران محو نخواهد شد.

 

امام جمعه محمود آباد با بیان این که باز هم کشورهای غربی و آمریکا ثابت کردند که قابل اعتماد نیستند، گفت: در طول سال های اخیر همواره زیاده خواهی ها، خوی استکباری و منفعت طلبی آمریکا عامل بسیاری از بحران های منطقه ای بوده است.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان این که همه تلاش آمریکا جلوگیری از گفتمان انقلاب و اسلام ناب در جهان است، تصریح کرد: موضوع هسته ای که آمریکایی ها سال ها آن را دنبال می کردند تنها بهانه ای برای فشار به ایران اسلامی بود.

 

وی با بیان این که آمریکایی ها از بیداری اسلامی و گسترش اسلام ناب محمدی هراس دارند، خاطرنشان کرد: حمایت همه جانبه از تروریست های صهیونیست و تکفیری برای این است که مبانی بیداری اسلامی در سراسر منطقه و جهان از سوی جمهوری اسلامی منتشر نشود.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که قدرت و عظمت نظام اسلامی در حمایت از جریان مقاومت اسلامی و تحقق نابودی رژیم سرطانی صهیونیستی در حال تحقق است، گفت: علیرغم همه توطئه افکنی های آمریکا طی سال های اخیر در کشورهای منطقه اما جریان مقاومت به پشتوانه ملت ایران در مسیر پیروزی نهایی قرار دارد.

 

وی پیروزی اسلام ناب مبتنی بر فرهنگ انقلاب اسلامی را نزدیک دانست و گفت: ملت ایران و جهان اسلام در این روز، بینی همه مستکبران و صهیونیست ها را به خاک مذلت خواهند نشاند.

 

حجت الاسلام موسوی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع فیش های حقوقی در کشور اشاره کرد و با تأکید بر این که برخورد با تعدی کنندگان به بیت المال ضروری است، گفت: دستگاه های نظارتی باید با عوامل این مسأله به شدت برخورد کنند تا از این پس شاهد این مسأله در کشور نباشیم.

 

وی با تأکید بر این که پول های غیر قانونی باید به حساب بیت المال باز گردد، تصریح کرد: مدیران خاطی نیز باید از سمت خود عزل شوند تا قلوب جریحه دار شده تسکین یابد.

 

امام جمعه محمود آباد در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اهتمام بیشتر مسؤولان نسبت به موضوع اقتصاد مقاومتی، گفت: تنها برخورد شعاری با این مسأله کافی نیست و باید سیاست های اقتصاد مقاومتی در طرح ها و برنامه های دولت به خوبی ملموس باشد.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان این که کلید حل مشکلات اقتصادی کشور تحقق عملی سیاست های اقتصاد مقاومتی است، تصریح کرد: مسؤولان مطمئن باشند اگر این مسأله خوبی در کشور عملیاتی شود به حتم دیگر هیچ قدرت اقتصادی نمی تواند بر ملت ایران سلطه اقتصادی داشته باشد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دنیای غرب از هر تلاشی برای وابسته کردن کشورمان به خود استفاده خواهد کرد، افزود: باید به جای واردات بی رویه برخی کالاهای غیر ضروری توان تولید کننده داخلی را تقویت کنیم تا هم شاهد رونق اقتصادی و هم شاهد رفع مشکل اشتغال جوانان باشیم./202/950/ب1

ارسال نظرات