۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۴۳۲۳۹۳
رییس تبلیغات اسلامی شهرستان ماهشهر مطرح کرد؛

اعزام ۱۴ مبلغ و مبلغه غیربومی برای تبلیغ در ماه رمضان

رییس اداره‌ تبلیغات اسلامی شهرستان ماهشهر با اشاره به فعالیت های این اداره در ماه مبارک رمضان از حضور 14 مبلغ و مبلغه غیربومی برای تبلیغ در ماه رمضان خبر داد.
اعزام مبلغ

حجت‌الاسلام سید علی رضوی، رییس اداره‌ تبلیغات اسلامی شهرستان ماهشهر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری جلسه های تفسیر قرآن کریم در ۳۰ مسجـد این شهرستان از سوی روحانیان و مبلغان در ماه مبارک رمضان، خاطرنشان کرد: این جلسه ها به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان و با همکاری روحانیون و مبلغین در روزهای مبارک رمضان و در راستای رفع محجوریت از قرآن کریم و ترویج و گسترش فرهنگ دینی و قرآنی برگزار می شود.

 

رییس اداره‌ تبلیغات اسلامی شهرستان ماهشهر با بیان اعزام ۱۹۴ مبلغ و مبلغه دینی به مناسبت ماه مبارک رمضـان در سطح شهرستان با توجه به استقبال زیاد مردم در این ماه شریف، اظهار داشت: اقـامه نماز جماعت، بیان احکام و مسائل شرعی، تشکیل کلاس های تفسیر، ختم قرآن کریم و عقاید اسلامی، گفتمان های دینی، پاسخ به شبهات و برگزاری مراسم در لیالی قدر از جمله برنامه های مبلغان و مبلغه های اعـزامی است.

 

حجت الاسلام رضوی در ادامه گفت: از 194 مبلغ و مبلغه دینی ۱۴ نفر غیربومی(۱۳ مبلغ و یک مبلغه) اعزامی از دفتر تبلیغات اسلامی قم و ۱۸۰ نفر دیگر بومی شهرستان بندرماهشهر (۱۲۰ مبلغ و ۶۰ مبلغه) هستند که به مساجد شهری و روستایی، حسینیه ها، مراکز فرهنگی، مراکز قرآنی و اداره های شهرستان اعزام می شوند.

 

این مقام مسؤول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری مراسم جزءخوانی جزء 7 قرآن کریم که دیروز در مصلای امام خمینی(ره) و با قرائت سید نزارپور موسوی، محمدعلی عساکره و حسن دریساوی که بصورت زنده از شبکه استانی پخش شد، تصریح کرد: در حدود ربع ساعت نیز تفسیر جزء 7 قرآن کریم از سوی امام جمعه شهرستان ماهشهر را شاهد بودیم.

 

وی با اشاره به اینکه امروز نیز حسینیه ثارالله بندرامام خمینی(ره) میزبان مراسم جزءخوانی جزء 8 قرآن کریم و تفسیر آن از سوی امام جمعه شهرستان بندرامام و پخش زنده از شبکه استانی است، خاطرنشان کرد: برگزاری جلسه های همخوانی قرآنی در 100 مسجد، 20 کلاس آموزشی قرآن و 31 جلسه تفسیرقرآن کریم در روز از دیگر فعالیت های این اداره در ماه مبارک رمضان است./9456/303/ب2

ارسال نظرات