۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۴
کد خبر: ۴۳۱۸۴۳
نماینده مردم فيروزآباد در مجلس شورای اسلامی:

شرمندگی از بیکاری جوانان و ولنگاری فرهنگی به برخی مسؤولان برمی‌گردد

نماینده مردم فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند در مجلس دهم با بیان اینکه زمانی که رهبری از بیکاری جوانان ابراز شرمندگی می‌کند باید من انقلابی از خجالت آب شوم گفت: شرمندگی از بیکاری جوانان و ولنگاری فرهنگی به ما مسؤولان برمی‌گردد.
بیکاری

به گزارش خبرگزاري رسا از فارس، کورش کرم‌پور ظهر امروز در مراسم افتتاح دفتر خود در این شهرستان اظهار داشت: وظیفه مهم دفتر نماینده در شهرستان انتقال خواسته‌ها و نیازهای مردم به نماینده برای پاسخگویی و حل و تأمین آن است.

 

وی با بیان اینکه با علم و آگاهی در این عرصه قدم گذاشته و مردم نیز بر من منت نهاده و به‌عنوان نماینده خودشان در مجلس پذیرفتند افزود: با توکل بر خدا و با آرای مردم این وظیفه سنگین را بر عهده گرفتم و در راستای خدمت به مردم تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیرم.

 

کرم‌پور خون و پیام را دو چهره هر انقلاب دانست و تصریح کرد: روزی شهدا برای دفاع از این کشور رفتند و اشاره مقام معظم رهبری در جلسه‌ای که تمام دنیا مخاطب آن است به ولنگاری فرهنگی کوتاهی ما مسؤولان را نشان می‌دهد.

 

نماینده مردم شهرستان‌های فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند در مجلس شورای اسلامی گفت: اقتصاد مقاومتی و فرهنگ دو مقوله مورد تأکید رهبری بود که وظیفه‌ای بر دوش ما بوده و باید در عمل به تحقق آن کمک کنیم.

 

وي با بیان اینکه زمانی که رهبری از بیکاری جوانان ابراز شرمندگی می‌کند باید من انقلابی از خجالت آب شوم اضافه کرد: باید تمام تلاش خود را حتی اگر منجر به اشتغال یک نفر می‌شود به‌کار ببندیم و دست سرمایه‌گذارانی را که باعث ایجاد اشتغال برای جوانان می‌شوند ببوسیم.

 

کرم‌پور با اشاره به اینکه دوران چهارساله در هر منصبی به‌سرعت می‌گذرد اظهار داشت: باید به کارنامه خود نگاه کنیم که برای مردم و کشور چه کرده‌ایم و برخی خواسته‌های مردم از سال 57 تا به‌حال به روی زمین‌ مانده و ما مسؤولان باید پاسخگو باشیم.

 

وی با تأکید بر مشارکت نخبگان و بزرگان این شهرستان در راستای خدمت به مردم و انقلاب و توسعه این شهرستان در تمام عرصه‌ها بیان داشت: امروز جوانان تحصیلکرده قیروکارزینی می‌توانند کشور را اداره کنند  و دفتر نماینده باید با نخبگان این شهرستان جلسات هفتگی داشته باشد و پیشرفت‌ها و مسائل و مشکلات را موشکافی، پیگیری و انتقال دهد.

 

نماینده مردم شهرستان‌های فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند در مجلس شورای اسلامی افزود: در راستای فرمان‌های رهبری و سیاست‌های دولت تدبیر و امید حرکت می‌کنیم و حمایت ما از دولت نه از جنبه سیاسی بلکه تکلیفی شرعی و الهی است و معتقدیم تقویت دولت تقویت حکومت اسلامی بوده و در جایگاه مسؤولیت و نمایندگی باید تلاش کنیم که فردا در برابر شهدا و حق‌تعالی شرمنده نباشیم.

 

کرم‌پور با بیان اینکه من منتظر خردادماه نمانده و از اسفندماه سال گذشته فعالیت‌ها و پیگیری‌های خود را آغاز کرده‌ام بیان داشت: نسبت به پیگیری مطالبات مردم در کمترین زمان تلاش خود را به‌کار خواهم بست.

 

وی خطاب به اعضای دفتر خود در این شهرستان گفت: در تمام شرایط رعایت حال ارباب‌رجوع را کرده و بدانید که این مردم درد کشیده‌اند و باید در مقابل آنان صبور بوده و احترام بگذاریم.

 

نماینده مردم شهرستان‌های فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ثبات مدیریتی در کشور، استان فارس و این شهرستان را یک اصل می‌دانم افزود: عملکرد افراد مهم است و نباید یک مدیر احساس ناامنی شغلی و مسؤولیتی داشته باشد و هر مسؤول که بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت تدبیر و امید حرکت کند مورد حمایت بوده و مسؤولان باید انسجام خود را حفظ کنند./919/101/ب2

ارسال نظرات