۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۴۳۱۷۰۵

تشریح برنامه های مدرسه علمیه صاحب الزمان ماهشهر

مدیر مدرسه علمیه صاحب‌الزمان(عج) ماهشهر با اشاره به لزوم دوری از عادت ها و خصایص ناپسند در ماه مبارک رمضان به تشریح برنامه ها و فعالیت های این مدرسه پرداخت.
حوزه علمیه

حجت‌الاسلام مرتضی خوشبین، مدیر مدرسه علمیه صاحب‌الزمان(عج) ماهشهر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک ماه رمضان به اعزام طلبه های این مدرسه به شرکت ها و اداره های شهرستان اشاره و اظهار داشت: طلبه های مدرسه صاحب‌الزمان(عج) حضوری همیشگی در شرکت ها و اداره ها برای اقامه نماز و سخنرانی مذهبی دارند و در رمضان امسال نیز محور سخنرانی ماه مبارک رمضان است.

 

مدیر مدرسه علمیه صاحب‌الزمان(عج) ماهشهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری گرامیداشت مبعث سول اکرم(ص) در مدرسه اظهارداشت: در این گرامیداشت از 9 طلبه و 14 مدرس و پژوهشگران برتر مدرسه تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 

حجت الاسلام خوشبین در ادامه با اشاره به برگزاری دوره تجزیه و ترکیب برای طلبه های مدرسه در دهه دوم مردادماه سال جاری، تصریح کرد: این دوره در قالب اردو و در مشهد مقدس با حضور 45 نفر از طلبه های مدرسه برگزار خواهد شد.

 

این مقام مسؤول با بیان اینکه دوره تجزیه و ترکیب به دو دسته تقسیم می شود، اظهار داشت: در قسمتی از این دوره مطالبی پیرامون خداشناسی و مبانی تفکرات دینی ارائه می شود که در حال حاضر 20 طلبه این مدرسه آماده اعزام برای چنین دوره ای هستند.

 

این مقام مسؤول در پایان با اشاره به ماه خیر و برکت رمضان که بهترین فرصت برای استغفار و توبه است، خاطرنشان کرد: نزدیکی و قرب به خدا با اعمالی که در این راستا در ماه مبارک رمضان بیان شده اند عملی و این ماه زمانی مناسب برای قطع عادت های ناپسند و مکروه است./9456/303/ب2

ارسال نظرات