۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۴۳۱۴۶۹
رییس تبلیغات اسلامی کوهدشت خبر داد؛

فعالیت ۱۲۰ مبلغ در شهرستان کوهدشت تا پایان ماه رمضان

رییس تبلیغات اسلامی کوهدشت گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان 120 مبلغ بومی و غیر بومی در مناطق شهری و روستایی شهرستان کوهدشت مشغول فعالیت هستند.
فعالیت مبلغان در ماه رمضان

حجت الاسلام محمد جواد گراوند، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: تا پایان ماه مبارک رمضان مبلغان بومی وغیر بومی خواهر و برادر در مساجد و خانه های عالم، هیأت های مذهبی، ادارات و دیگر محافل دینی و مذهبی به ترویج شعاعر اسلامی و تبیین معارف اسلامی می‌پردازند.

 

رییس تبلیغات اسلامی کوهدشت با اشاره به فعالیت 120 مبلغ در شهرستان کوهدشت افزود: از این تعداد 50 مبلغ خواهر و بردار بومی شهرستان بوده و در کنار مبلغان غیربومی به تبلیغ مشغول هستند.

 

وی مبلغان اعزامی از دفترتبلیغات اسلامی قم، سازمان اوقاف و امورخیریه و دفاتر مراجع تقلید، طلاب واجد شرایط حوزه علمیه برادران و خواهران طلبه مدرسه علمیه فاطمیه در ماه مبارک رمضان به این شهرستان اعزام شده اند.

 

حجت الاسلام گراوند در ادامه خاطرنشان کرد: در شهرستان کوهدشت ۲۰۰مسجد شهری و روستایی و ۱۵۰ روستا وجود دارد.

 

وی با اشاره به فعالیت ۱۱۲ هیأت مذهبی ثبت شده در شهرستان کوهدشت خاطرنشان کرد: این هیأت ها فعال‌ترین تشکل دینی مردم نهاد و بازوان اجرایی  سازمان تبلیغات اسلامی هستند.

 

رییس تبلیغات اسلامی کوهدشت در ادامه افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی شورای هیأت های مذهبی، این هیأت ها در ماه مبارک رمضان به برگزاری جلسات قرآنی می پردازند.

 

وی با بیان این که هیأت های مذهبی به‌عنوان پایگاه‌های جذب جوانان می‌توانند نقش مؤثر و بیشتری در تربیت دینی و اعتقادی جونان داشته باشند، گفت: این مهم رسالت مسؤولان هیأت ها را سنگین‌تر می‌کند./9459/303/ب2

ارسال نظرات