۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۸
کد خبر: ۴۳۰۷۷۷

کتاب‌های بوستان درباره ماه رمضان

مؤسسه بوستان کتاب با حدود صد عنوان کتاب مرتبط با مناسبت های ماه مبارک رمضان و نیز 300 اثر در زمینه علوم قرآنی، به استقبال میهمانی خدا می رود.
بوستان کتاب

به گزارش خبرگزاری رسا، مهدی محدثی، مسؤول روابط عمومی بوستان کتاب گفت: در آستانه فرارسیدن ماه ضیافت الهی، موسسه بوستان کتاب با حدود صد اثر مرتبط با موضوعاتِ ماه مبارک رمضان و قرآن، به اسقبال این ماه پر برکت می رود.

 

مهدی محدثی در خصوص موضوعات مرتبط با این ماه پرفیض و برکت گفت:  این کتاب ها با موضوعاتی همچون: روزه، شب قدر، رویت هلال، امام علی علیه السلام، نهج البلاغه، امام حسن علیه السلام و ولایت دسته بندی شده و در دسترس علاقه مندان قرار گرفته اند.

 

وی در ادامه تصریح کرد: از آنجا که ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن و بهار دلهاست، بوستان کتاب، حدود 300 عنوان کتاب نیز در موضوع علوم قرآنی و تفسیر، در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم عرضه خواهد کرد و علاقه مندان می توانند با مراجعه به محل برگزاری نمایشگاه قرآن، از این کتاب ها بازدید به عمل آورند.

 

محدثی ساعات طولانی تابستان را بهترین فرصت برای تلاوت قرآن و مطالعه کتب سودمند برای روزه داران دانست و گفت: «هرچند که در آموزه های دینی و روایات رسیده از معصومان علیهم السلام خوابیدن و حتی نفس کشیدن شخص روزه دار، عبادت محسوب می شود؛ با این حال و با توجه به فصل گرما و تابستان و طولانی بودن ساعات روزه داری، تلاوت قرآن و مطالعه کتاب های سودمند، فرصت خوبی برای گذراندن اوقات فراغت در این ماه پر خیر و برکت است.

 

مسؤول روابط عمومی بوستان کتاب در ادامه افزود: « برخی از این کتاب ها عبارتند از: سیمای رمضان در صحیفه سجادیه / پیام رمضان / فرصت هایی از ماه خدا / چگونه باید روزه گرفت / پرتوی از فضایل امیر المومنین در قرآن / رویت هلال (5 جلد) / شب قدر / امام علی علیهم السلام صدای عدالت انسانی / خاطرات امیرمومنان / اندیشه سیاسی- تربیتی علوی در نامه های نهج البلاغه (8جلد) / الهیات در نهج البلاغه / انواری از نهج البلاغه / نهج البلاغه موضوعی / وظایف متقابل مردم و حکومت در حاکمیت علوی / امام حسن و امام حسین علیهم السلام در روایات اهل سنت / تحلیلی از زندگی سیاسی امام حسن مجتبی علیهم السلام/ دریا، طوفان، تلاطم / علی، ابر مرد مظلوم / عدالت اجتماعی در نهج البلاغه.»

 

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از 24 خرداد ماه تا 6 تیر دایر خواهد بود. غرفه بوستان کتاب در ایام ماه مبارک رمضان، با انبوه موضوعات قرآنی در خدمت دوستداران کتاب و علاقه مندان است./998/د102/ق

 

منبع: بوستان کتاب

 

ارسال نظرات