۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۴۲۸۲۴۱
مدیر مدرسه علمیه ولی‌‌عصر بناب:

حوزه علمیه خیمه گاه حضرت حجت است

حجت الاسلام بنابی با بیان این‌که حضور در خیمه گاه حضرت حجت توفیق و توجه حضرت امام زمان را می طلبد، گفت: طلاب و محصلان در حوزه های علمیه مدعو حضرت بوده و توفیق ارزشمندی را به دست آورده اند.
شیخ مجید باقری بنابی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام شیخ مجید باقری بنابی، مدیر مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) بناب پیش از ظهر امروز در جمع خانواده های طلاب، با بیان اینکه طلاب و فرزندان شما مدعو حضرت ولی‌عصر(عج) هستند، اظهار داشت: حوزه های علمیه خیمه گاه حضرت حجت است.

 

وی با اشاره به جایگاه ازشمند طلبگی، آن را سریازی حضرت امام زمان (عج) عنوان کرد و ابراز داشت: حضور در خیمه گاه حضرت حجت توفیق و توجه حضرت امام زمان را می طلبد، طلاب و محصلان در حوزه های علمیه مدعو حضرت بوده و توفیق ارزشمندی را به دست آورده اند.

 

مدیر مدرسه علمیه ولی‌عصر (عج) بیداری اسلامی را از برکات مجاهدت علما و حوزه‌های علمیه در طول تاریخ دوران غیبت حضرت ولی عصر(عج) دانست و انقلاب اسلامی را از برکات همین حوزه های علمیه خواند و بیان کرد: باید جایگاه فرزندان خود را بشناسید و شأن روحانیت را بدانید.

 

وی با بیان اینکه حوزه‌های علمیه رسالت خطیری در تربیت سربازان حقیقی امام زمان(عج) برعهده دارند، خاطرنشان کرد: خانواده های طلاب و سربازان امام زمان تا جایی که می توانند حوزه های علمیه را در این مسیر خطیر و دشوار یاری کنند و از توان خود فروگذار نباشند.

 

حجت الاسلام باقری بنابی با بیان اینکه طی طریق طلبگی و سربازی حضرت حجت دارای سختی های و مشکلاتی است، تصریح کرد: خانواده های طلاب با همدلی و همیاری با مسؤولان حوزوی و توجه به نیاز های فرزندان خود می توانند حرکت طلاب را در این مسیر تسهیل کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: قداست حجره‌های طلبگی فراتر از مساجد است، چراکه مسجدسازها از درون این حجره‌ها وارد جامعه می‌شوند، البته باید دانست زمانی قداست حجره‌های طلبگی کمتر از جایگاه مساجد نیست که بتوانیم جایگاه خود و حوزه را درک و قداست طلبگی را حفظ کنیم.

 

مدیر مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) بناب با بیان اینکه انقلاب اسلامی از برکات حوزه های علمیه بود، ادامه داد: حوزه های علمیه و روحانیت بودند که در صف مقدم مبارزات انقلابی توانستند که انقلاب را به پیروزی برسانند./202/854/ب1

ارسال نظرات