۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۸
کد خبر: ۴۲۴۷۲۹
حجت‌الاسلام مسعودی:

سازمان تبلیغات اسلامی یکی مهمترین نهادهای اثر گذار در هدایت نسل جوان است

مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی یکی مهمترین نهادهای اثر گذار در هدایت نسل جوان است.
مسعودی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی، مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز، در گفتگویی،گفت: سازمان تبلیغات اسلامی یکی مهمترین نهادهای اثر گذار در هدایت نسل جوان است 

 

وی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی با بهرگیری از توان تبلیغی روحانیون مستقر و برگزاری گفتمان‌های دینی اثر گذار نقش بسیار مهمی را در ارتباط گیری با جوانان و نوجوانان و آگاهی بخشی به آنها ایفاء می‌کند.

 

مسعودی، ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی با در نظر گرفتن شعار سال معظم له فعالیت های فرهنگی دینی قابل توجهی را انجام داده که با استقبال خوب مخاطبان در سطح کشور روبه رو شده است.

 

این فعال فرهنگی، در البرز گفت: این سازمان در حوزه قرآنی به خوبی نفوذ کرده و توانسته است با بهرگیری از توان موسسات قرآنی اقدامات اثر گذاری را در راستای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی ومفاهیم ارزشمند آن انجام دهد.

 

ایشان در ادامه یادآور شدند: اداره کل تبلیغات اسلامی البرز با همکاری ادارات تابعه به‌عنوان یکی از مهمترین نهاد های فرهنگی اثر گذار در سطح استان البرز قلمداد می‌شود.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز، تصریح کرد: تبلیغات اسلامی البرز با برگزاری گفتمان های دینی در قالب موضوعات و مضامین مختلف فرهنگی و بهرگیری از اساتید توانمند حوزوی و دانشگاهی و همچنین توان تبلیغی ۱۲۰۰ مبلغ و مبلغه،وبهرگیری از ۸۷ موسسه قرآنی نقش بسیار مهمی را در راستای توسعه و ترویج فرهنگ اسلامی و قرآنی در این استان انجام می دهد.

 

وی گفت: مسؤولان اجرایی کشور باید با درنظر گرفتن فعالیت های اثر گذار این سازمان و با حمایت از برنامه های این نهاد مقدس زمینه مناسب را در نهادینه کردن فرهنگ اسلامی و قرآنی را در جامعه اسلامی مهیا کنند./1325/د102/ی

 

منبع: روابط عمومی تبلیغات اسلامی

ارسال نظرات