۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۴۲۳۶۳۲

گسترش دامنه فعالیت جنبش جهانی تحریم رژیم صهیونیستی

دفتر ملی دفاع از سرزمین و مقابله با شهرک سازی اعلام کرد که اسرائیل به هیچ شیوه ای نخواهد توانست جلوی گسترش فعالیت های جنبش جهانی تحریم رژیم صهیونیستی BDS را بگیرد.
تحریم اسرائیل

 

به گزارش خبرگزاری رسا، دفتر ملی دفاع از سرزمین و مقابله با شهرک سازی امروز با انتشار گزارش دوره ای خود تاکید کرد که دامنه فعالیت های این جنبش در سطح جهان روز به روز گسترده تر می شود، زیرا جهانیان به خطرات اسرائیل برای امنیت و صلح جهانی پی برده اند.  

 

در این گزارش آمده است که صهیونیست ها نسبت به تصمیم اخیر برخی شرکت های اسرائیلی فعال در شهرک های یهودی برای انتقال دفاتر خود از کرانه باختری به خارج به شدت نگران هستند. همان تصمیمی که شرکت اسرائیلی آهاوا گرفت. این شرکت در زمینه تولید لوازم آرایشی فعالیت می کند که به تازگی تصمیم گرفت کارخانه های خود را از کرانه باختری به خارج انتقال دهد.


دفتر ملی دفاع از سرزمین و مقابله با شهرک سازی در این گزارش تصریح کرد که فعالیت های جنبش جهانی تحریم اسرائیل بر اقتصاد رژیم تاثیرات منفی گذاشته است و تاثیرات منفی آن بر اقتصاد شهرک نشینان یهود کاملا مشهود است.

 

 لازم به ذکر است که مقامات صهیونیستی در سطح منطقه و جهان می کوشند تا به مقابله با فعالیت های جنبش جهانی رژیم صهیونیستی برخیزند و جلوی گسترش آن را بگیرند، ولی ناکام مانده اند.

 

سازمان "گوش شالوم" به عنوان یک نهاد غیر دولتی صهیونیستی مخالف اشغالگری اعلام کرد که تعداد زیادی از شرکت ها طی چند سال گذشته فعالیت های خود را در کرانه باختری متوقف کرده اند./994/ب102/د

ارسال نظرات