۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸
کد خبر: ۴۲۳۳۵۲

نخستین نشست نقد و بررسی برنامه‌های نوروزی سیما برگزار شد

نخستین نشست نقد و بررسی برنامه‌های نوروزی سیما با عنوان «تلویزیون خیلی نقش دارد» با حضور مسؤولان و فعالان عرصه رسانه در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی برگزار شد.
اولین نشست نقد و بررسی برنامه‌های نوروزی سیما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نخستین نشست نقد و بررسی برنامه‌های نوروزی سیما تحت عنوان «تلویزیون خیلی نقش دارد» عصر سه شنبه با حضور مسؤولان و فعالان عرصه رسانه که در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی برگزار شد ابتدا با کلیپ بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با وظایف تلویزیون شروع گردید.

 

یاسر شاه‌پیری دبیر سلسله نشست‌های نقد و بررسی برنامه‌های نوروزی سیما گفت: هفتم اردیبهشت ماه سال جاری با هدف ایجاد فضای حرفه‌ای و علمی به منظور ارتقای عملکرد سیمای جمهوری اسلامی و استفاده از دیدگاه کار‌شناسان و همچنین زمینه‌سازی برای ارتباط نزدیک نخبگان و فعالان فرهنگی با مدیران و دست‌اندرکاران تولید برنامه در رسانه ملی این نشست برگزار می شود.

 

شاه‌پیری با اشاره به حضور مسوولان سیما در این نشست اظهار داشت: همواره حضور مسوولان در نشست‌های تخصصی فرصتی مغتنم را برای بررسی و نقد فراهم می‌سازد که فعالان این عرصه می‌توانند از موقعیت بوجود آمده حداکثر استفاده را ببرند.

 

دبیر نشسته نقد و بررسی برنامه‌های نوروزی با بیان مهم بودن ارزیابی کردن برنامه‌های سیما در فرهنگ سازی جامعه گفت: محصولات تلویزیون ما در نوروز به خاطر تاثیرگذاری فراوان می‌تواند در زندگی مردم رشد روزافزونی داشته باشد.

 

وی در ادامه افزود: برنامه‌های نوروزی به دلیل فراغت شهروندان در ایام عید همواره از استقبال خوبی برخوردار بوده‌ است که همین امر سبب شده است نسبت به تاثیرگذاری این تولیدات در زندگی شهروندان توجه بیشتری داشته باشیم.

 

شاه پیری با اشاره به موضوعاتی از قبیل سبک زندگی اسلامی ایرانی٬ هویت انقلاب اسلامی و ارتقای استقلال فرهنگی کشور خاطرنشان کرد: قصد داریم با استفاده از نظر فعالین فرهنگ و رسانه‌ای به بحث و تبادل نظر نسبت به فضای تولیدات نوروزی بپردازیم.

 

دبیر نشست نقد و بررسی برنامه‌های نوروزی با ابراز خرسندی از حضور فعالان رسانه‌ای در این نشست تاکید داشت: فعالان رسانه‌ای که به طور انحصاری در این زمینه به فعالیت می‌پردازند، می‌توانند نظرات خود را در این نشست با مسوولان مربوطه در میان بگذارند.

 

وی در پایان گفت: با توجه به نحوه برگزاری نشست برنامه ریزی صورت گرفته به طریقی است که افراد شرکت کننده با هرگونه سلیقه در زمینه تولیدات و برنامه‌ها می‌توانند نظرات خود را در جلسه بیان کنند، این مراسم قرار است که در مجموعه شهدای انقلاب اسلامی"سرچشمه" برگزار شود./202/816/ب1

ارسال نظرات