۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۴۲۲۹۳۵

حزب الله بر تاوان بی سابقه تجاوز احتمالی رژیم صهیونیستی تأکید کرد

نمایندگان و اعضای حزب‌الله لبنان تأکید کردند که اگر رژیم صهیونیستی تجاوزی به لبنان کند، تاوان آن بی‌سابقه خواهد بود.
حزب الله

شماری از نمایندگان حزب‌الله در سخنانی که روز یکشنبه مطرح کردند، خطر رژیم صهیونیستی را فزاینده توصیف کردند و به سران لبنان هشدار دادند.

 

«علی فیاض» نماینده پارلمان لبنان، تهدیدهای رژیم اسرائیل به آغاز جنگی جدید علیه لبنان و ویران کردن این کشور را نشانه بی‌منطقی برخی سیاستمداران لبنانی دانست که این خطر اسرائیل را جدی نمی‌گیرند.

 

تاوان حمله اسرائیل سنگین خواهد بود

 

فیاض که در مجلس بزرگداشتی در شهرک «الخیام» سخن می‌گفت، اعلام کرد که «مقاومت در لبنان در حالت دفاعی است اما با هیچ تجاوزی مسامحه نمی‌کند بلکه از حق خود در پاسخ به هر تجاوزی استفاده خواهد کرد».

 

عضو فراکسیون «وفاداری به مقاومت» پارلمان لبنان به رژیم صهیونیستی هشدار داد و گفت: اسرائیل خیلی خوب می‌داند که تاوان تجاوزش به لبنان، سنگین و بی‌سابقه خواهد بود. لحظه‌ای که تصمیم تجاوز به لبنان را بگیرد، آن لحظه دیوانه‌کننده است و خواهد فهمید که چه غلط تاریخی مرتکب شده است.

 

خطر اسرائیل از طریق سیاست اعراب در حال تشدید است

 

حسین الموسوی، رییس فراکسیون نمایندگان بعلبک هرمل در پارلمان لبنان نیز در این مراسم، خطر اسرائیل را فزاینده توصیف کرد.

 

وی گفت: خطر اسرائیل از طریق شیوه و سیاستی که برخی کشورهای عربی در پیش گرفته‌اند، رو به افزایش است.

 

نمی‌توانند نور مقاومت را خاموش کنند

 

شیخ «محمد یزبک» رییس هیأت شرعی حزب‌الله نیز در همین ارتباط اعلام کرد که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نمی‌تواند نور مقاومت را خاموش کند.

 

وی با اشاره به تلاش‌های همزمان صهیونیست‌ها و کشورهای عربی و گروه‌های تکفیری گفت:‌ نه بنیامین نتانیاهو [نخست‌وزیر اسرائیل] نه گروه‌های تکفیری نه تهدیدهای کشورهای خلیج [فارس] هیچ یک نخواهد توانست که نور مقاومت را خاموش کند»./980/ب101/د

ارسال نظرات