۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۸
کد خبر: ۴۲۲۷۰۶
آیت الله صافی گلپایگانی:

مشکلات جهان اسلام به دلیل عدم همدلی و اتحاد است/ مسائل شرعی در بیمارستان ها رعایت شود

حضرت آ‌یت الله صافی با اشاره به اوضاع منطقه و جهان اسلام اظهار داشت: مشکلاتی که الان گریبانگیر کشورهای اسلامی و منطقه است به سبب عدم اتحاد و همدلی است؛ کشورهای اسلامی می توانند در سایه اسلام با هم، در برابر دشمنان متحد شده و مشکلات را با تدبیر و همدلی رفع کنند.
آیت الله صافی در دیدار وزیر بهداشت

به گزارش خبرگزاری رسا، حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و هیئت همراه با حضور در بیت حضرت آیت الله صافی گلپایگانی با این مرجع تقلید دیدار و گفت وگو کرد.

 

حضرت آیت الله صافی با تشکر و ابلاغ سلام به رئیس جمهور، ضمن تقدیر از فعالیت های بسیار خوب وزارت بهداشت گفت: کارها و اقداماتی که شما عزیزان انجام می دهید، بسیار مهم، حیات بخش و تاثیرگذار است و الحمدلله مردم هم از فعالیت های شما راضی و خوشحال هستند. حقیر واقعا از زحمات شما و همه همکارانتان قدردانی می کنم.

 

وی افزود: سعی کنید همه کارهایتان برای رضای خداوند باشد و اگر کاری برای رضای خدا باشد مطمئن باشید به موفقیت ختم خواهد شد.


این مرجع تقلید با اشاره به لزوم تربیت پزشکانی متعهد و متخصص در داخل کشور تاکید کرد: بکوشید تا در مسائل آموزشی و گسترش طب و تربیت نیرو هر چه می توانید اهتمام داشته باشید چرا که در کشور، استعدادهای بسیار خوبی وجود دارد و باید طوری عمل کنید که در این عرصه بی نیاز شویم.

 

وی با اشاره به فعالیت بیمارستان ها بیان کرد: در بیمارستان ها کارهای خوبی انجام می شود و باید بکوشید تا حدود شرعی در این مراکز بیش از گذشته رعایت شود.


حضرت آیت الله صافی گلپایگانی خطاب به وزیر بهداشت گفت: شما انسانی وارسته، مومن و متدین و از سادات محترم هستید و ان شاء الله با لطف خداوند در کارها موفق خواهید شد.


وی در بخش دیگری از بیانات خود با اشاره به اوضاع منطقه و جهان اسلام اظهار داشت: مشکلاتی که الان گریبانگیر کشورهای اسلامی و منطقه است به سبب عدم اتحاد و همدلی است؛ کشورهای اسلامی می توانند در سایه اسلام با هم، در برابر دشمنان متحد شده و مشکلات را با تدبیر و همدلی رفع کنند؛‌ در کشور هم می توان با ارتباط همراه با حفظ عزت، با کشورهای دیگر بخصوص کشورهای اسلامی، و با تدبیر و اخلاص، مشکلاتی را که در جنبه های اقتصادی و سیاسی وجود دارد حل نمود.


این مرجع تقلید در پایان این دیدار، خطاب به همه مسئولان تاکید کرد: باید همه با همدلی و اتحاد، موجبات پیشرفت و عزت جامعه و خدمت به محرومان را فراهم آورید.


هاشمی ضمن ابلاغ سلام گرم ریاست جمهور به حضرت آیت الله صافی توصیه‌های ایشان را راهگشا و رفع‌کننده مشکلات دانست./1323/د102/ج1

ارسال نظرات