۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۳۲۲۸۰۵
رییس تبلیغات اسلامی کوهدشت مطرح کرد؛

ضرورت فراهم کردن زیرساخت های اقتصادی برای تحقق اقتصاد مقاومتی

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی کوهدشت بر ضرورت تحقق شعار سال از سوی مسؤولان تأکید کرد و گفت: برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی و رونق اقتصادی باید زیرساخت های اقتصادی را فراهم کرد.
اقتصاد مقاومتي

حجت‌الاسلام محمد جواد گراوند، رییس تبلیغات اسلامی کوهدشت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به نام گذاری سال 95 به‌عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» عنوان کرد: سال جدید سال اقدام و عمل است.

 

وی با تأکید بر دوری از شعار دادن بیان داشت: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب باید زمینه‌های اقتصاد مقاومتی را در کشور فراهم کرد.

 

حجت الاسلام گراوند خاطرنشان کرد: در زمینه اقتصاد مقاومتی باید با نظرات دقیق و کارشناسانه در این حوزه عمل کرد تا الگویی برای تمام کشورهای جهان ساخته شود.

 

وی با بیان این که اقتصاد مقاومتی برگرفته از تعالیم و دستورات دین است، افزود: با عمل به دستورات دین می توان در حوزه اقتصاد مقاومتی و اجرایی شدن مؤلفه های آن به خوبی درخشید.

 

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان کوهدشت با تأکید بر فراهم کردن زیرساخت های اقتصادی در کشور برای اجرای اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی توسعه‌ زیرساخت‌های اقتصادی را در کنار تعامل با دنیا در نظر دارد.

 

فعالیت روحانیان شهرستان کوهدشت در ایام نوروز

حجت الاسلام گراوند در ادامه با اشاره به فعالیت و حضور روحانیان بین مردم در ایام نوروز بیان داشت: روحانیان مستقر، پرچمداران تبلیغ فرهنگ و معارف اسلامی در مناطق محروم و دورافتاده هستند.

 

وی با بیان این که روحانیان اعزامی تا 15 فروردین ماه به فعالیت خویش ادامه می دهند، افزود: اقامه نماز جماعت، سخنرانی، پاسخگویی به سؤالات شرعی مسافران، برگزاری جلسات  قرائت قرآن از جمله فعالیت مبلغان اعزامی است.

 

رییس تبلیغات اسلامی کوهدشت برگزاری مراسم ولادت حضرت فاطمه(س)، دیدار با خانواده شهدا و غبار روبی گلزارهای شهدای روستاهای محل تبلیغ مبلغان اعزامی را از دیگر فعالیت های آنان بیان کرد.

 

وی با تأکید براین که مبلغان اعزامی باید در جهت ترویج فرهنگ سبک زندگی اسلامی باید تمام توان خود را به کار گیرند، خاطرنشان کرد: مبلغان در این زمینه از توانایی لازم برخوردارند.

 

حجت الاسلام گراوند درادامه با بیان این که فعالیت فرهنگی و دینی امری دشوار وسنگین است، گفت: بر آوردن این مهم با شرایط امروز جامعه نیازمند همت همگانی است./9459/302/ب1

ارسال نظرات