۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۳۲۲۷۴۶
امام جمعه بروجرد:

اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی راه مقابله با تحریم ها است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بروجرد با تأکید بر این که توجه به ظرفیت های داخلی و نگاه به درون راه پیشرفت کشور است، گفت: تحریم های دشمن برای کشور به فرصت تبدیل شد و راه مقابله با تحریم ها اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی است.
اقتصاد مقاومتي

حجت الاسلام حسن ترابی، امام جمعه بروجرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: اقتصاد از مسائل مهم و اولویت نخست کشور است.

 

وی با اشاره به نام گذاری سال در چند سال اخیر از سوی رهبر فرزانه انقلاب و تأکید رهبری به بحث اقتصاد افزود: در زمینه تحقق شعار امسال رهبری باید انسجام و اتحاد ملی صورت گیرد.

 

حجت الاسلام ترابی تأکید کرد: در راستای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی در سال جدید نیز تلاش کنیم وحدت، همدلی و همزبانی تحقق یابد.

 

وی با بیان ضرورت توجه مسؤولان به اقدام و دوری از شعار در جهت تبیین شعار سال اظهار داشت: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی باید به صورت عملی گام برداشت.

 

امام جمعه بروجرد با اشاره به نام گذاری سال 95 به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل بیان داشت: اقتصاد مقاومتی راه نجات کشور در برابر تحریم ها است.

 

وی با اشاره به تمرکز دشمن به اقتصاد کشور بیان داشت: امروزه دشمنان انقلاب و نظام در این زمینه به دنبال ضربه زدن به کشور هستند.

 

حجت الاسلام ترابی با تأکید بر ضرورت هوشیاری نسبت به دسیسه های دشمن خاطرنشان کرد: در عرصه اقتصادی با تکیه بر توان داخلی کشور باید جلوی ضربه های اقتصادی دشمنان گرفته شود.

 

وی تقویت تولید داخلی را راه حل مشکلات اقتصادی خواند و افزود: با اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توان داخلی کشور می توان در برابر تحریم ها رشد کرد.

 

امام جمعه بروجرد در ادامه خاطرنشان کرد: در سایه تقویت و تکیه بر تولیدات داخلی می توان فرصت های شغلی ایجاد کرد و رونق اقتصادی را تحقق بخشید.

 

وی با تأکید بر این که توجه به ظرفیت های داخلی و نگاه به درون راه پیشرفت کشور است، گفت: تحریم های دشمن برای کشور به فرصت تبدیل شد و راه مقابله با تحریم ها اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی است./9459/302/ب1

ارسال نظرات