۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۳۲۲۲۰۰
به منظور پیگیری فرامین و مطالبات رهبر انقلاب؛

جلسه فوق العاده مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه عصر امروز برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب حوزه های علمیه از برگزاری جلسه اضطراری و فوق العاده مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه خبر داد.
سيد جلال رضوي مهر سيد جلال رضوي مهر
حجت الاسلام سید جلال رضوی مهر نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان با اشاره به دیدار مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با رهبر معظم انقلاب ابراز داشت: بلافاصله بعد از صحبت های رهبر معظم انقلاب جلسه ای با حضور هیأت رییسه مجمع و رییس کمیسون ها برگزار می شود.
 
وی افزود: موضوعات مهمی که برای رسیدگی در دستور کار قرار گرفته است ارتباط مجمع با شورای عالی حوزه های علمیه، ارتباط با مرکز مدیریت و چند موضع دیگر است.
 
نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب حوزه های علمیه از برگزاری جلسه اضطراری و فوق العاده مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه خبر داد و گفت: جلسه فوق العاده مجمع راس ساعت 16 امروز با حضور هیأت رییسه و اعضای کمیسیون ها برگزار می شود.
 
وی خاطر نشان کرد: سخنان و بیانات راهگشای رهبر معظم انقلاب تکلیفی مهم برای حوزه های علمیه است و حوزه های علمیه موظف هستند که در راستای فرمایشات رهبری حرکت کنند و مطالبات رهبری در حوزه های علمیه باید به طور جدی پیگیری شود.
 
رییس مجمع طلاب و فضلای استان همدان حفظ حوزه در جریان انقلاب را امری مهم توصیف کرد و گفت: باید نحله های فکری، فرهنگی و پژوهشی در زمینه تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب در حوزه های علمیه وارد عمل شوند.
 
وی با اشاره به این نکته که تمام توان خود را در راه تحقق منویات رهبری به خواهد گرفت تأکید کرد: یک حرف از بیانات رهبری را بر زمین نخواهیم گذاشت و همان گونه که در 8 سال دفاع مقدس از کیان نظام اسلامی دفاع کردیم در خاکریز های فتنه های پیش رو نیز اجازه نفوذ دشمن را نخواهیم داد.
 
حجت الاسلام رضوی مهر افزود: حوزه علمیه قم خاستگاه انقلاب است و امروز منطقه را پر از عطر و فضای تحول، بینش های اسلامی و حرکت های بیدارگرانه ملت های مسلمان علیه مسترکبران عالم کرده است.
 
وی در پایان به اهمیت توجه حوزه های علیمه به مبانی ولایت فقیه اشاره کرد و اظهار داشت: حوزه های علمیه باید مبانی ولایت فقیه را به طور جدی تبیین و دنبال کنند و این مبحث باید برای همه طلاب حوزه های علمیه تبیین و تشریح شود./979/ت302/ج
ارسال نظرات