۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۳۲۰۲۰۱
با صدور پیامی؛

سازمان فرهنگ و ارتباطات رحلت آیت‌الله واعظ طبسی را تسلیت گفت

خبرگزاری رسا ـ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با صدور پیامی، رحلت عالم مجاهد و فقیه مبارز، آیت‌الله واعظ طبسی را تسلیت گفت.
سازمان فرهنگ و ارتباطات رحلت آیت‌الله واعظ طبسی را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری رسا، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با صدور پیامی، رحلت عالم مجاهد و فقیه مبارز، آیت‌الله واعظ طبسی را تسلیت گفت. 

 

متن پیام به شرح ذیل است:

 

بسمه تعالی
انا لله و انا الیه راجعون


رحلت عالم مجاهد و فقیه مبارز و یار دیرین حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب، آیت‌الله واعظ طبسی را به ساحت قدس رضوی، حضرت بقیه‌الله‌الاعظم(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی و بیت معزز آن مرحوم تسلیت عرض می‌نماییم.


آن فقیه مجاهد، از مبارزان سلف در برابر رژیم ستم‌شاهی بویژه در خط خراسان و از همراهان مؤثر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و از یاران امام راحل عظیم‌الشأن(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) بود که بر این اساس، سال‌های متمادی تولیت گرامی‌ترین مرقد مقدس در ایران اسلامی را عهده‌دار و با کوششی مجدانه این مسئولیت خطیر را تا آخرین لحظه حیات به انجام رسانید.


همچنین علاوه بر این، نقش تأثیرگذار ایشان در جایگاه، نمایندگی مجلس خبرگان رهبری، عضویت در شورای عالی انقلاب فرهنگی فراموش نشدنی است.


سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برای آن مرحوم از خداوند متعال رحمت واسعه ربوبی و برای عموم ارادتمندان به ویژه بیت معزز ایشان صبر و اجر مسئلت می‌نماید./982/د102/ب2

 

منبع: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

 

ارسال نظرات