۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶
کد خبر: ۳۱۹۷۷۲

ثبت نام آزمون پذیرش مدرسه علمیه عالی نواب آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ مدرسه علمیه عالی نواب در سال تحصیلی جدید در سطوح 2، 3 و 4 (کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری) دانش پژوه می پذیرد.
پوستر نواب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، ثبت‌نام آزمون ورودی مدرسه علمیه عالی نواب برای سال تحصیلی آینده در سطوح 2، 3 و 4 (کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری) تا 28 اسفند ادامه دارد.

 

بر اساس این گزارش، با توجه به اینکه ثبت‌نام صرفا از طریق سایت مدرسه علمیه عالی نواب به آدرس www.h-navvab.ir صورت می گیرد، داوطلبان حوزه علمیه می‌توانند با همراه داشتن گواهی اتمام یا اشتغال به پایه 6 حوزوی، حداکثر سن 25 سال و نیز قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه علمی در سطح 2 و 3 تخصصی مدرسه نواب مشغول تحصیل شوند.


همچنین داوطلبان مقطع سطح 4 (دکتری) نیز باید دارای مدرک تخصصی سطح 3 یا کارشناسی ارشد مراکز و مؤسسات حوزوی مرتبط با رشته مورد تقاضا باشند.


ثبت‌نام سطح 2 و 3 حوزه علمیه، امسال در دو رشته ادبیات عرب و فقه و اصول صورت می گیرد و قبول‌شدگان از مزایایی مثل دریافت دانش‌نامه رسمی سطح 3 حوزه و امکان ادامه تحصیل در مقطع سطح 4 و دکتری در مراکز آموزش عالی کشور و نیز کمک‌هزینه تحصیلی بهره‌مند خواهند شد.


همچنین در سطح 4 نیز داوطلبان می‌توانند برای دو رشته کلام جدید و کلام مقارن ثبت‌نام کرده و در صورت قبولی از مزایایی مثل دریافت دانش‌نامه رسمی سطح 4 حوزه، امکان جذب به‌عنوان مدرس در حوزه‌های علمیه، تدریس ضمن تحصیل در مدرسه علمیه عالی نواب و نیز کمک‌هزینه تحصیلی بهره‌مند می‌شوند.


خاطر نشان می شود مدرسه علمیه عالی نواب یکی از نخستین مؤسسات آموزش عالی حوزوی است که رشته‌های تخصصی سطوح 2، 3 و 4 حوزه علمیه خراسان را به طلاب سطح دو به بالا ارائه می‌دهد.


شایان ذکر است طلاب و حوزویان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ تلفن: 32259559-32214133-051 تماس بگیرند و یا به آدرس مشهد، ابتدای خیابان شیرازی، مدرسه علمیه عالی نواب مراجعه کنند./859/203/ب1

ارسال نظرات